تغییر تاکتیک پرسپولیس برای «جامی» دیگر/ مصدومان سرنوشت‌ساز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری مقابل فولاد خوزستان دیدار سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را در حالی برگزار می‌کند که قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر در پایان هفته شانزدهم فصل جاری این مسابقات با ۳۵ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

گل محمدی که با پرسپولیس قهرمانی دوره قبلی سوپرجام را نیز تجربه کرده است برای تکرار عکس یادگاری خود با این جام قصد ایجاد تغییر در ترکیب را دارد.

تمرکز روی تمرین

سرمربی پرسپولیس تصمیم به استفاده از بازیکنانی دارد که در طول تمرینات دو هفته گذشته عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. یحیی که چند روز ابتدایی تمرینات میان فصل را به دلیل استعفا حضور نداشت با بازگشت دوباره به جمع شاگردان خود آنها را زیر ذره بین برد تا آنها هم انگیزه برای جلب رضایت دوباره پیدا کنند.

بازگشت هافبک گران قیمت مطرود!

رضا اسدی هافبک سرخپوشان پایتخت که بیشتر بازی‌های دور رفت را از روی نیمکت تماشا کرده بود بار دیگر تبدیل به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد گل محمدی شده است تا شانس خود را بار دیگر بیازماید.

خرید گران قیمت تابستانی سرخپوشان به دلیل افت زیادی که در عملکرد چند ماهه خود در پرسپولیس داشت در آستانه خروج از لیست این تیم در زمستان قرار گرفت اما حمایت تمام قد گل محمدی از این بازیکن باعث شد تا اسدی بار دیگر برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.

تغییر تاکتیک پرسپولیس برای «جامی» دیگر/ مصدومان سرنوشت‌ساز

مصدومان سرنوشت ساز

مصدومیت میلاد سرلک در اردوی تیم ملی ایران باعث شد تا این بازیکن پس از بازگشت به تمرینات تیم باشگاهی خود همراه با سیامک نعمتی و شانس به اسدی رو کند و این بازیکن به احتمال فراوان در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان قرار گیرد. امید عالیشاه نیز که به تازگی در تمرینات گروهی حاضر شده است هنوز شرایط حضور کامل در ترکیب تیم را پیدا نکرده است.

شانس بالای کمال برای نقش مکمل

گل محمدی از عملکرد محمد شریفی نیز راضی است اما احتمال اینکه کمال کامیابی نیا را نیمکت‌نشین کند ضعیف است. هافبک دفاعی پرسپولیس قرار است تا فردا یکشنبه تعیین شود تا پایانی بر تغییرات میانه میدان پرسپولیس دهد.

یک نفر همچنان ثابت است

حامد لک با وجود اضافه شدن احمد گوهری همچنان گلر اول پرسپولیس خواهد بود اما هیچ بعید نیست هر بازی برای دروازه‌بان اول سرخ‌ها شبیه به بمب ساعتی عمل کند که کی تواند او را از مرد ثابت سرخپوشان به گلر نیمکت نشین تبدیل کند.

تغییر تاکتیک پرسپولیس برای «جامی» دیگر/ مصدومان سرنوشت‌ساز

دیدار سوپرجام فوتبال کشور ساعت ۱۷:۱۵ دوشنبه هفته جاری بین پرسپولیس و فولاد در شهر سیرجان کرمان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.