پرسپولیس تعادل روحی نداشت/ قرارداد بعضی بازیکنان ترکمنچای بود

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شکست پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در دیدار سوپرجام فوتبال ایران گفت: مسابقاتی که به صورت تک بازی برگزار می‌شود، حساسیت زیادی دارد چون جای جبران اشتباه نیست. فولاد تیم خوبی است و کار برابر این تیم سخت بود بخصوص برای پرسپولیس که این روزها شرایط خاصی دارد.

وی تاکید کرد: مشکل پرسپولیس مقابل فولاد روحی و روانی بود. بازیکنان، خودشان نبودند و اشتباهات زیادی مرتکب شدند. حواشی و مشکلاتی که پیش می‌آید در بروز این چالش موثر است. تیم آرامش ندارد و ثبات مدیریتی هم دیده نمی‌شود. حالا که رضا درویش مدیرعامل باشگاه شده است وزارت ورزش باید او را حمایت کند تا بدهی‌ها را بپردازند. باید به وضعیت پرسپولیس سر و سامان بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان این تیم از جمله رضا اسدی در بازی با فولاد اظهار کرد: از اسدی بازی‌های خوبی هم دیده بودیم ولی فکر می‌کنم اسدی هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده است. حاشیه در تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس زیاد است و اگر بازیکن در یک مسابقه ضعیف کار کند، او را به حاشیه می‌برند!

پرسپولیس تعادل روحی نداشت/ قرارداد بعضی بازیکنان ترکمنچای بود
محمد پنجعلی

پنجعلی درباره تصمیم گل محمدی برای انجام چهار تعویض همزمان که تاثیری در جبران نتیجه نداشت، گفت: به هر حال کادر فنی به بازیکنان نزدیکتر است و بهترین ترکیب را انتخاب می‌کند. یک مواقعی این ترکیب جواب نمی‌دهد. شاید به همین دلیل چند تعویض کردند. به نظرم در بازی دیروز بیشتر بحث عدم اعتماد و پاس‌های اشتباه بود. تیم از نظر روحی تعادل نداشت. با این حال پرسپولیس حتی بعد از ۱۰ نفره شدن هم خوب بازی کرد.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بیانیه این باشگاه علیه علیرضا بیرانوند هم اشاره کرد و گفت: نباید زحمات یک بازیکن را بعد از جدایی فراموش کرد. معتقدم که فرهنگ‌سازی خوبی در این زمینه نداشته‌ایم. اینها بدآموزی دارد و نباید خدمات یک بازیکن را از یاد ببریم. بازیکن یا مربی خارجی خیلی راحت شکایت می‌کند و پولش را می‌گیرد ولی وقتی بازیکن و مربی داخلی که هموطن ما هستند اعتراض می‌کنند، خیلی بد برخورد می‌شود. وقتی قراردادی امضا می‌شود، باشگاه موظف است که به تعهدش عمل کند.

پنجعلی ادامه داد: کار را باید اساسی درست کرد. متاسفانه بعضی از بازیکنان در سال‌های گذشته قراردادهایی می‌بستند که از قرارداد «ترکمن‌چای» هم بدتر بود. قشنگ معلوم است که داستان چیست. همه شکایت می‌کنند و پولشان را هم می‌گیرند. هیچکس هم جوابگو نیست. این در مورد بازیکنانی صدق می‌کرد که شاید در طول فصل یک یا دو بازی هم انجام نمی‌داد. بیرانوند نباید از این اتفاقات ناراحت باشد. همه می‌دانیم که چند سال برای پرسپولیس زحمت کشید و باید قدردان زحمت او باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلایه‌های یحیی گل محمدی از باشگاه به خاطر عدم جذب بازیکن جدید هم گفت: هدف همه در باشگاه پرسپولیس یکی است. اعتقاد دارم وزارت ورزش به عنوان نفر سوم باید دخالت کند و به پرسپولیس کمک مالی کند. این تیم هنوز مدعی قهرمانی در لیگ است و می‌تواند با همین بچه‌ها کار را در بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.