مخالفان رئیس فدراسیون فوتبال به حد نصاب نرسید/«عزل» فعلا منتفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد شهاب‌الدین عزیزی خادم در طول مدت حضور در قامت ریاست فدراسیون فوتبال چندان به مذاق چند از عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خوش نیامد تا آنها پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطر به دلیل عدم شفافیت مالی و همچنین نحوه گرفتن تأیید اساسنامه از سوی فیفا خواستار عزل وی شوند.

طبق آئین نامه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت ریاست فدراسیون فوتبال نیاز به اعلام دو سوم از این تعداد (هشت نفر از ۱۱ نفر) است. اما با وجود تلاش هایی که مخالفان رئیس فدراسیون در روزهای گذشته داشته اند، این تعداد به رسمیت نرسیده تا همه چیز به روزهای آینده موکول شود.

مخالفان رئیس فدراسیون فوتبال به حد نصاب نرسید/«عزل» فعلا منتفی شد

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که از مدتها پیش اختلاف نظرش با رئیس علنی شده بود، برای گرفتن امضا سایرین برای عزل عزیزی خادم وارد رایزنی و گفتگو شد تا بتواند نظر موافق آنها برای عزل رئیس فدراسیون فوتبال را بگیرد.

هر چند در ادامه کار یک عضو دیگر هیات رئیسه هم به مخالفان عملکرد عزیزی خادم اضافه شد اما این تعداد برای رسمی شدن عزل رئیس کافی نبود و باید سایر اعضای هیات رئیسه هم درخواست برکناری او را امضا می کردند اما رایزنی ها و لابی ها هنوز نتوانسته کاری از پیش ببرد.

اعضای «رای سفید» هیات رئیسه به طیف مخالف عزیزی خادم اعلام کرده‌اند فعلاً ترجیح می‌دهند موضوع را از طریق گفتگو پیش ببرند و در صورت عدم تحقق خواسته‌های خود موضوع عزل رئیس را در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اجرایی کنند.

با این وجود یکی دیگر از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که جزو حلقه نزدیکتر به عزیزی خادم نیز محسوب می‌شود با اجرایی شدن عزل رئیس فدراسیون موافقت و عنوان کرده در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد، حاضر است پای برگه درخواستی مخالفان را امضا کند اما همچنان پنج نفر دیگر باید به جبهه مخالفان عزیزی خادم اضافه شوند تا عزل وی کلید بخورد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون ریاست فدراسیون فوتبال خواهد افتاد. آیا عزیزی خادم می تواند مخالفانش را قانع کند و اوضاع فدراسیون را به حالت عادی بزگرداند یا بر تعداد مخالفان او اضافه خواهد شد و برگه عزل او امضاهای لازم را خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.