نمی دانم چرا انتظار دارند استقلال زیبا بازی کند/ کنایه به ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. کوین یامگا در دقیقه ۵۴ برای آبی پوشان گل زد.

فرهاد مجیدی در پایان این دیدار گفت: ۱۵ روز تیم من تمرین نکردند. بعد از این مدت که اکثر بچه ها درگیر کرونا بودند تمرینات رو شروع کردیم و بعد از چهار روز تمرین کردن با هوادار بازی کردیم و با یک جلسه تمرین برابر پیکان ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و بعد از چهار روز با ذوب آهن بازی کردیم. می خواهم به بازیکنانم بگویم که فوق العاده هستند. از آنها ممنونم. ذوب آهن هم تیم خوبی بود و در نیمه دوم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

وی در مورد استفاده از حردانی به جای وریا غفوری گفت: وریا دو بازی را انجام داده بود و تشخیص دادیم که در این دیدار از صالح استفاده کنیم. او خصوصا در نیمه دوم نمایش خوبی داشت.

مجیدی در مورد قضاوت داور نیز گفت: در طول تمام بازی من فقط یک بار اعتراض کردم که روی همان صحنه کارت زرد گرفت. با این حال قضاوت داور خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سوال یک خبرنگار که چرا تیمش زیبا بازی نمی کند گفت: شما از سرمربیان دیگر هم این سوال را می پرسید؟ من چند بازی دیگر لیگ را دیده ام. چرا همه دنبال این هستند که استقلال زیبا بازی کند. چیزی که برای ما مهم است این است که بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به سوال خبرنگار مهر که عنوان کرد مهدی تارتار گفته است در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بودند، بدون این که توضیحی بدهد گفت: «می توانند توپ را با خودشان ببرند اصفهان!»

مجیدی پس از این اظهار نظر عجیب نشست خبری را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.