بازگشت اعتماد به نفس پرسپولیس مهم بود/ هشدار به سیستم دفاعی سرخ

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی در ۱۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده بود و یک دیدار کاملاً درجه یک دیدیم اما در ادامه که پرسپولیس دو گل زد افت زیادی را از سوی این تیم شاهد بودیم که به نظرم بخشی از آن برای مدیریت مسابقه و بخش دیگری به دلیل ترس و عدم هماهنگی در دفاع کردن بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس در دروازه و خط دفاع مشکلات زیادی دارد. نساجی هر وقت فشار آورد پرسپولیس دچار اشتباهات هماهنگی در خط دفاع بود. اگر نساجی دقت می‌کرد می‌توانست گل تساوی را بزند.

او درباره استراتژی سرخپوشان برای مدیریت در نیمه دوم و کسب سه امتیاز افزود: نیمه دوم شرایط دو تیم متفاوت بود. پرسپولیس قصد مدیریت بازی را داشت و همین امر مهم بود تا آنها به سه امتیاز مهم در یک بازی سنگین برسند.

بازگشت اعتماد به نفس پرسپولیس مهم بود/ هشدار به سیستم دفاعی سرخ

درخشان درباره ترس پرسپولیس از تکرار شکست مقابل فولاد خوزستان که در بازی قبلی این تیم در مسابقه سوپرجام رقم خورد یادآور شد: پرسپولیس با یک برد به پنج قهرمانی نرسیده بود که حالا با یک باخت همه چیز را از دست رفته ببیند. پرسپولیس با کسب این پیروزی اعتماد به نفس خود را دوباره پیدا کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص جذب رامین رضائیان از سوی باشگاه گفت: رامین رضائیان بازیکن با تجربه‌ای است و فکر می‌کنم خودش هم بداند که دیگر وقتی برای پرداختن به حاشیه‌ها وجود ندارد. او باید خودش را خیلی زود به ترکیب اصلی تیم تحمیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.