گفتگوی اینستاگرامی ۲ نویسنده با بهزاد نعلبندی درباره «کاغذپاره‌ها»

هنروتجربه: بهزاد نعلبندی کارگردان «کاغذپاره‌ها» روز چهارشنبه ۲۷ بهمن در لایو اینستاگرامی با اردوان وزیری و ساقی سلیمانی از جدیدترین ساخته خود می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی پروژه، بهزاد نعلبندی نویسنده و کارگردان «کاغذپاره‌ها» روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در لایو اینستاگرامی در گفتگو با اردوان وزیری نویسنده سینمایی مستقل و مترجم و ساقی سلیمانی نویسنده در حوزه سینما تئاتر و ادبیات برگزار می‌شود، درباره جدیدترین ساخته خود صحبت می‌کند.

این گفتگو از صفحات اینستاگرام هنروتجربه به آدرس aecinemaofiran@، اردوان وزیری به آدرس ardavan_vaziry@، بهزاد نعلبندی به آدرس behzadnalbandi@ و ساقی سلیمانی به آدرس soleiman.saghi@ قابل بازدید است.

در خلاصه داستان «کاغذپاره‌ها» آمده است: ایامی که تهران میزبان میزبان اجلاس مهم بین‌المللی ست، شهرداری تهران برای زیباسازی و بهبود جلوه‌ی شهر اقدام به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها می‌کند. مردها بعد از چند روز آزاد می‌شوند اما زن‌ها به قیمومیت بهزیستی درمی‌آیند و حق حضور در اجتماع از آن‌ها سلب می‌شود و به مراکزی در حومه شهر منتقل می‌شوند. این مراکز دور از شهر و بصورت پنهانی فعالیت می‌کنند و هیچ اطلاعاتی از تعداد زنان و نحوه‌ای نگهداری از آن‌ها در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد. با کمک یکی از مددکاران در روزی که هیچ مسئولی در آنجا حضور نداشت وارد یکی از این مراکز شدم و با پنج تن از این زنان مصاحبه کردم و پای درد دل آن‌ها نشستم. صداهای این فیلم مصاحبه‌هایی است که از آنجا تهیه شده و تصاویر آن به صورت انیمیشن ساخته شده است.

عوامل «کاغذپاره‌ها» عبارتند از نویسنده، طراحی و ساخت عروسک و آکسوسارها، استوری برد، انیماتور، کامپوزیت، تدوین، کارگردان و تهیه کننده: بهزاد نعلبندی، طراحی و صداگذاری: انسیه ملکی، آهنگساز: عطا ابتکار، با همکاری: باران کوثری، رزیتا علیزاده و آوا شریفی و مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.