برگزاری جلسه هیات رئیسه طبق اساسنامه/توصیه و بی‌قانونی نمی‌پذیریم

به گزارش خبرنگار مهر، درخواست برخی اعضای هیات رئیسه برای برگزاری جلسه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و تصمیم گیری در مورد عزل او به نشست روز پنجشنبه ختم شد که قرار است با حضور اعضای مخالف هیات رئیسه و شهاب الدین عزیزی خادم در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شود.

این اتفاق در حالی رقم خواهد خود که گفته می شود بین اعضای هیات رئیسه برای انتخاب سرپرست فدراسیون هم اختلاف نظر وجود دارد و هنوز برکناری عزیزی خادم قطعی نشده، اختلاف بین مخالفانش برای سرپرست شدن بالا گرفته است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید دارد که جلسه فردا طبق اساسنامه برگزار خواهد شد و تمامی موارد مد نظر لحاظ خواهد شد.

حسن کامرانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری جلسه فردا صبح هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل یا ادامه فعالیت شهاب الدین عزیزی خادم در قامت ریاست فدراسیون گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ملاک اصلی و اجرایی ما برای تک تک اتفاقات خواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه آیا فشاری از دو جناح برای لغو یا برگزاری جلسه روی او وجود دارد، تاکید کرد: ما تشکیل جلسه می‌دهیم و به هیچ وجه توجهی به مسائل حاشیه‌ای و پیرامونی نداریم. همه چیز شفاف بوده و خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: به خاطر نامه از سوی هر کس جلسه‌ای که از قبل تعیین شده لغو یا برگزار نمی‌شود. خودمان تاریخ را معین کردیم و طبق اساسنامه هم عمل می‌کنیم. کاری به دیگر ماجراها نداریم. نه توصیه می‌پذیرم و نه بی قانونی می‌کنم.

وی در خصوص اینکه برآیند او از جلسه فردای هیأت رئیسه چیست، گفت: اجازه دهید در این باره حرفی نزنم. موضع کلی من این است که در شرایط کنونی فدراسیون چیزی بهتر از آرامش و موفقیت نمی‌تواند به تیم ملی کشور و جامعه فوتبال کمک کند. دوشادوش هم باید حرکت کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کامرانی فر با اشاره به برنامه‌ریزی برای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ایران گفت: برای تک تک این مسائل برنامه‌ریزی کرده ایم ولی با توجه به اهمیت جلسه روز پنجشنبه در هفته آینده به آن خواهیم پرداخت. صحبت‌های بسیار خوب و مفصلی برای تداوم تقویت این تیم‌ها در نظر گرفته شده که به موقع درباره آن صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.