ذبیح‌الله رحمانی: «مرد حلزونی» فیلمی رویاگونه و صمیمی است

هنروتجربه: ذبیح‌الله رحمانی در یادداشتی بر فیلم سینمایی «مرد حلزونی» به کارگردانی و تهه‌کنندگی مزدک میر عابدینی می‌نویسد فیلم به اندازه چند فیلم بلند داستان دارد و تماشاگر را آنی به خود وا نمی‌گذارد و وسعت جغرافیایی داستان آزارت نمی‌دهد و در دریای ژرف تصاویر، شناکنان به منزل مقصود می‌رساند.

به گزارش سایت هنروتجربه در متن یادداشت رحمانی که در صفحه اینستاگرام شخصی او منتشر شده آمده است:

رونمایی و نمایش فیلم «مرد حلزونی» ساخته مزدک میرعابدینی هم اکنون در سینماهای هنر و تجربه در حال پخش است فیلمی رویاگونه و صمیمی که پای به پای تماشاگر کم کم قد می‌کشد و تمام شدن فیلم، تازه مخاطب را درگیر ماجراهای شرلوک هولمز گونه‌اش، می‌پردازد.

«مرد حلزونی» آرزوهای تک تک انسان‌های کره خاکی را که شهامت هجرت وسیر و سلوک را در خود نمی‌ببینند، در ایستایی محض، به مرگ آرزوی فرو خورده خود می‌نگرند.

حرکت و جوشش بلند پروازانه قهرمان داستان، رویای پرواز پروانه‌وار، مخاطب را نوازش می‌کند.

تدوین عالی، بازی وندی تاثیر گذار و تصاویر گوناگون گذشته و حال و روایت و صدای دلربا و همزمانی ارتباط دادن با تصویر های سیاه و سفید و رنگی و بی‌رنگی اوج زیبایی و هنرمندی را القاء می‌کند.

فیلم به اندازه چند فیلم بلند داستان دارد و تماشاگر را آنی به خود وا نمی‌گذارد و وسعت جغرافیایی داستان آزارت نمی‌دهد و در دریای ژرف تصاویر، شناکنان به منزل مقصود می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.