«ملخ» به جنوب از جنوب غربی می رود

هنروتجربه: فیلم سینمایی «ملخ» به کارگردانی فائزه عزیزخانی، تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در نخستین نمایش جهانی در جشنواره جنوب از جنوب غربی (SXSW) به روی پرده می‌رود.

به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از ایسنا، بیست و نهمین جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) از ۱۱ تا ۲۰ مارس (۲۰ تا ۲۹ اسفند) در آستین تگزاس برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی «ملخ» که برای اولین بار خبر ساخت آن به صورت رسمی منتشر شده است در بخش گلوبال این رویداد سینمایی نمایش خواهد داشت.

جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW)  گفته می شود به عنوان یکی از جشنواره های مهم بهاری شناخته می‌شود که پایگاهی برای فیلم های مستقل کم هزینه فراهم می‌کند.

فیلم «ملخ» دومین ساخته بلند فائزه عزیزخانی ، دختری نویسنده را در مرکز فیلم قرار داده است که در شرف از دست دادن اتاق و درآمدی از آن خود است – همان چیزهایی که یک نویسنده برای نوشتن به آن نیاز دارد. فیلم داستان یک روز از زندگی هانیه (هانیه توسلی) است، نویسنده ای شکست خورده و عاشق سینما که فیلمنامه ای الهام پذیرفته از زندگی خود را برای کارگردانی در اختیار دوست نزدیکش، پگاه (پگاه آهنگرانی)، قرار داده و در جریان تمرین و روخوانی از قضاوت همگان درباره شخصیت اصلی فیلمنامه به امان آمده است.

عوامل پروژه «ملخ» عبارتند از: نویسنده و کارگردان : فائزه عزیزخانی، تهیه کننده : منیژه حکمت ، مهشید آهنگرانی، بازیگران : هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، شیرین آقارضاکاشی، رامین صدیقی، وحید عزیزخانی.

سایر بازیگران :
مجید عزیزخانی، نوید سجادی حسینی، درنا مدنی، داریوش حکمت ، مهدی فتاحی و با حضور افتخاری:
علی مصفا

مدیرفیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: مجید برزگر، حمید برزگر، مدیرصدابرداری: ایرج شهزادی،
طراحی صدا : ایرج شهزادی، نعیم مسچیان، صداگذاری: نعیم مسچیان، مهرداد براتی
طراحی صحنه: سهیل دانش اشراقی، طراح لباس : رعنا امینی، موسیقی تیتراژ: حسام الدین صالح بیگ، طراح گریم: سیامک احمدی، مجری طرح : داریوش حکمت، مدیر تولید: پریسا نعمتی مقدم،
جانشین تولید: نازنین مهندسی، مدیر برنامه ریزی و هماهنگی تولید : درنا مدن، منشی صحنه : غزل رشیدی، دستیار اول فیلمبردار : حامد عزت خواه
عکاس : نوید سجادی حسینی، دستیاران صدابردار : علی نعمتی ، محسن پرهیزکار، دستیار اول صحنه : حمید رضا عامری، مدیر صحنه : حامد ظریفی،
لابراتوار دیجیتال ایران نوین : استودیو خط فرضی
تصحیح رنگ : نیما دبیرزاده، نهال چیذری، تولید: بامدادفیلم، پخش بین المللی: ایریماژ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.