قهرمانی استقلال به خودی‌ها فشار می آورد/ پرونده جعل گل‌گهر چه شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی بعد از پیروزی استقلال مقابل فجر در نشست خبری حاضر شده بود، در خصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. تیم ما در اکثر دقایق مسابقه، بازی را در اختیار داشت. فرصت های زیادی ساختیم. متاسفانه از جانب دوستان خودی و ناخودی انتقاداتی می شود که تیم ما زیبا بازی نمی کند. آمار این بازی را در بیاورید تا ببینید بازی زیبا چیست.

وی افزود: این تیم ۱۹ هفته با یک مربی جوان که اولین بار اول فصل تیمش را خودش بسته است، ۱۹ هفته بدون باخت بوده با کمترین گل خورده و بیشترین گل زده ولی چون از حق خودش در بازی با گل گهر دفاع کرده است… از هفته پنجم، ششم به بعد که معلوم شد این تیم (استقلال) بوی قهرمانی می دهد همه کار کردند؛ خودی و ناخودی. همه جور داستان برای این تیم درست کردند چون ظاهرا دوست ندارند این تیم با یک آدم سالم قهرمان شود؛ حتی خودی ها.

مربی استقلال بدون نام بردن از شخص خاصی تصریح کرد: خودی ها دوست دارند استقلال با خودشان قهرمان شود. اگر آدمی در لندن کلاس مربیگری رفته و کار مربیگری اش را در اسپانیا کارش را شروع کرده باشد و اینجا فوتبال سالم و پاک ارائه بدهد، به بعضی از دوستان فشار می آید.

مصطفوی سپس با اشاره به مشکل خدمت سربازی دو بازیکن استقلال ادامه داد: حسین مرادمند ۲۸ ساله است و در اردوی تابستانی تیم ملی جزو بازیکنان رجیستر شده است. بازیکن زیر ۳۰ سال که در تیم ملی رجیستر می شود، مگر ۶ ماه زمان ندارد برای بازی کردن در لیگ؟ ما حرفهای زیادی داریم و همه حرفها را در زمین زده ایم. این مجموعه حداکثر تلاشش را می کند که سالم، با فوتبال پاک و با حداکثر انرژی داخل زمین موفق بشود.

وی تصریح کرد: استقلال تا اینجا هم خیلی کار بزرگی با یکسری بازیکن جوان کرده است. نسل استقلال تقریبا جوان شده است. این تیم را یک مربی جوان بسته است. آقایان، بزرگان، اساتید فوتبال! اگر قرار است فوتبال پیشرفت کند باید از مربیان جوان و سالم حمایت کنیم نه اینکه تا تیم بوی موفقیت داد بسیج شدند تا تیم را بزنند. آنها با مجیدی یا استقلال مشکل دارند؟

مربی استقلال با اشاره به اتفاقات گذشته گفت: نیم ساعت مانده بود به حرکت تیم استقلال به استادیوم قبل از بازی با گل گهر بازیکنان ما (ژستد و یامگا) را محروم کردند. همه یادشان رفته است که پرونده جعل (بازیکن گابنی گل گهر) چه شد یا جاعلان چه کسانی هستند ولی پیدا کردن دو سرباز در تیم ما کار ساده ای است.

مصطفوی سپس بدون نام بردن از پرسپولیس و بحث سربازی وحید امیری، با کنایه گفت: تیم های دیگر سرباز ندارند! تیم های دیگر بازیکنی که ۱۲ سال در سطح اول بازی می کند و کارت معافیت پزشکی دارد، ندارند! فقط باید حق استقلال خورده شود؟ تاکید می کنم این گروه تمام تلاشش را در زمین فوتبال می کند؛ مثل امروز و جانانه می جنگد تا آخرین لحظه برای دل هواداران و مردم ایران. این هواداران هم بخشی از مردم ایران هستند. لطفا مسئولان و دوستانی که در حال «زدن» هستند احترام این بخش از جامعه را حفظ کنند!

مربی استقلال در ادامه حرف عجیبی بر زبان آورد و اظهار کرد: مجیدی واقعا ناراحت است! اگر به خاطر هواداران نبود… او (مجیدی) به سختی سر تمرین می آید!

مصطفوی در خصوص مشکل خدمت سربازی بازیکنان استقلال و تدابیر باشگاه یادآور شد: درباره مرادمند توضیح دادم. او چه مشکلی دارد؟ مگر رودی ژستد و کوین یامگا برای بازی با گل گهر مشکل داشتند؟ همان یک بازی بود. از نظر مدارک باشگاه مرادمند مشکلی برای بازی ندارد. شاید ضوابط فراقانونی و رنگ مخالف در جایی عمل کرده است!

وی همچنین از صحبت درباره کنار گذاشتن وریا غفوری از تیم استقلال خودداری کرد و گفت: راجع به موضوع وریا، آقافرهاد خودش در کنفرانس قبل بازی توضیح داد. من توضیح اضافه ای ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.