عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی/ جلوی VAR را بگیرید!

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا شب گذشته تیم پورتو پرتغال در ورزشگاه المپیک رم میهمان لاتزیو ایتالیا بود که این بازی با نتیجه ۲ – ۲ به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم لاتزیو با گل دقیقه ۱۹ ایموبیله از پورتو پیش افتاد اما مهدی طارمی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

این پنالتی ماجرای عجیبی داشت. داور این مسابقه ابتدا سرنگونی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تمارض تشخیص داد و مهاجم ایران را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه و با بازبینی این صحنه در VAR داور تصمیمش را تغییر داد و پنالتی به سود پورتو اعلام شد.

اما این پایان کار طارمی نبود. این بازیکن در دقیقه ۶٨ یک پاس چیپ و دیدنی به اوریبه داد و او هم گل دوم پورتو را به ثمر رساند. لاتزیو هم هرچند در دقیقه ۹۴ گل تساوی را به ثمر رساند اما پورتو با برد ۲-۱ بازی رفت، صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرد.

اعلام پنالتی روی مهدی طارمی هرچند با کمک VAR قطعی اعلام شد اما انتقاد «مائوریتزیو ساری» سرمربی لاتزیو را در استفاده از کمک داور ویدئویی برای تعیین پنالتی در پی داشت.

عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی/ جلوی VAR را بگیرید!

ساری در این خصوص گفت: فکر می‌کنم این اولین موردی است که در آن یک شبیه‌سازی و تمارض، به پنالتی تبدیل می‌شود.

سرمربی لاتزیو افزود: من آنجا بودم که داور صحنه را بررسی کرد. شما نمی‌توانید پنالتی را روی یک تصویر ثابت تعیین کنید.

ساری تاکید کرد: پای میلینکوویچ هرگز به سمت بازیکن (طارمی) حرکت نمی‌کند بلکه برعکس این اتفاق می‌افتد. این یک جستجوی واضح برای گرفتن خطا است.

وی در ادامه با اشاره به انتقادات «گاسپرینی» سرمربی تیم آتالانتا از کمک داور ویدئویی، یادآور شد: گاسپرینی درست می‌گوید. بیایید آنها را تشویق کنیم تا جلوی استفاده از VAR را بگیرند. نمی‌توان با پنالتی‌ها شوخی کرد، آن‌ها بازی‌ها را تعیین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.