واکنش گل‌محمدی به انتقاد علی پروین، بازیکن ازبکستانی و افت «لک»

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با مس رفسنجان حاضر شد و شرایط تیمش را در آستانه این مسابقه تشریح کرد.

گل محمدی ابتدا گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی بسیار مهمی داریم. باید امتیازاتی که نسبت به صدرنشین (استقلال) عقب هستیم را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش را بعد از بازی با گل گهر ریکاوری کرده است، در خصوص تیم مس تاکید کرد: مس از تیم‌های خوب لیگ است. نتایج مس نشان می‌دهد که آنها تیم خوب و باکیفیتی هستند و کار را برای ما سخت خواهند کرد. فقط به یک چیز فکر می‌کنیم و آن کسب سه امتیاز است.

گل محمدی یادآور شد: از اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم و باید خیلی تلاش کنیم، بجنگیم و بدویم تا به سه امتیاز برسیم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره نامشخص بودن وضعیت سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد تاکید کرد: فوتبالیست ها و مربیان وقتی در لیگ تلاش می کنند برای این است که به آسیا برویم و در آنجا دیده شویم و سطح بالاتری از فوتبال را تجربه کنیم. این چیزی است که همه دوست دارند در مسابقات باشند. با کیفیت بالای مسابقات، این روند باعث بهبود و اعتبار و پیشرفت بیشتر باشگاه و بازیکنان و مربیان می شود. اینکه برای سال بعد سهمیه ای نداریم خبر خوبی برای فوتبال ما نیست. فقط باید برای جایگاه و قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آمار ضعیف «تمیروف» مهاجم ازبکستانی تاکید کرد: او آمار بدی ندارد. تمیروف بازیکن جوانی است که به تیم ملی هم دعوت شده است. گزینه هایی که از اول فصل مدنظر داشتیم جذبشان سخت بود و مسائل مالی زیادی روی دست باشگاه می گذاشت. می توانستیم خیلی ها را هم جذب کنیم ولی سهل انگاری کردیم و این اتفاق نیفتاد. بیشتر به خاطر مشکلات مالی باشگاه و پنجره های بسته و بدهی های مالی بود. شاید از پارسال تا الان ۲۰ بازیکن خواسته ام که حتی یک نفر هم جذب نشده است. شاید اگر تلاش بیشتری می شد می توانستیم بازیکنان با کیفیت تری بگیریم. الان در شرایطی هستیم که باید تیم را تقویت کنیم.بازیکنانی که الان بیرون هستند خیلی کیفیت ندارند و به باشگاه کمک زیادی نمی کنند ولی تمیروف هم جوان است، هم بازی کرده و هم تیم ملی بوده است. نکات مثبتی دارد ولی قبول دارم که تجربه بازی در تیم های بزرگ را ندارد. باید ببینیم وضعیتش چطور است. با توجه به مصدومیت بازیکنان مجبور بودیم یک بازیکن جذب کنیم. باید شرایط مالی باشگاه را هم در نظر گرفت.

گل محمدی درباره خدمت سربازی مرادمند و یزدانی دو بازیکن استقلال و بحث سربازی رامین رضاییان و وحید امیری و حواشی و درگیری دو باشگاه تصریح کرد: باشگاه ما که وارد این مسائل نشده است. بحث هواداری به باشگاه ارتباطی پیدا نمی کند. از طرف بازیکنان، مربیان و باشگاه مصاحبه و اظهارنظری پیدا نمی کنید. خودمان آنقدر مشکل داریم که باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد. اینکه برای تیم های دیگر چه اتفاقی افتاده را توجهی نداشتیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: این کار باید خیلی زودتر از اینها انجام می شد و کار به اینجا نمی کشید که پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف بشوند و یک آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران رقم بخورد. اگر چند سال پیش این اتفاق می افتاد، چنین مشکلاتی وجود نداشت. خصوصی سازی به نفع باشگاه ها است و بخش زیادی از مشکل مالی باشگاه ها را حل می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نارضایتی هواداران از عملکرد حامد لک و افت این دروازه بان خاطرنشان کرد: هر بازیکنی یک دوره افت و یک دوره خوب دارد. ممکن است برای هر بازیکنی بیافتد. در این مواقع باید بیشتر کار کنند و زحمت بکشند. این مسائلی است که کمک می کند از این شرایط خارج شوند. انتظارات از بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند بالا است و به حق است و من از این انتظارات استقبال می کنم. همه باید نسبت به انتظاراتی که وجود دارد بیشترین تلاش را کنیم.

گل محمدی در واکنش به صحبت های علی پروین مبنی بر حمایت از رضا درویش و اینکه گفته بود «گل محمدی خیلی ناله می کند» با خنده گفت: چه بگویم. بگذارید دقیق بخوانم. از شما می شنوم. اطلاعی از صحبت های علی آقا ندارم. می دانم علی آقا همیشه دلسوز باشگاه بوده و هست. او اسطوره باشگاه است و همه ما به صحبت هایی که می کند توجه داریم. باید بخوانم و ببینم. ایشان از بزرگان باشگاه است بدون شک.

وی درباره جذب قطعی تمیروف گفت: از نظر فنی تایید شده است ولی یکسری مشکلات وجود داشت در بحث صدور ITC و رضایتنامه. به باشگاه اعلام کردم دقیق و موشکافانه مدارک را بررسی کنند. قرار شد از فدراسیون و باشگاه استعلام بگیریم که اگر مدارک کامل و دقیق بود امضا شود.

خبرنگاری با کنایه نسبت به اتفاقی که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با بادگیر قرمز رنگ میکروفون خبرنگاران رقم زد، از گل محمدی پرسید که آیا شما رنگ آبی حساسیت ندارید؟ سرمربی پرسپولیس که یک میکروفون با لوگو آبی هم مقابلش قرار داشت، گفت: همه رنگ ها رنگ خدا است.

گل محمدی درباره تیم مس رفسنجان و توانایی این تیم در گرفتن پنالتی اظهار کرد: بازیکنان تکنیکی یکی از عواملی هستند که می توانند پنالتی بگیرند. مس بازیکن تکنیکی دارد و باید مراقب باشیم. می خواستم از داوران در این هفته های پایانی بخواهم با شجاعت بیشتری سوت بزنند و تمرکز بیشتری داشته باشند. این مسئله می تواند خیلی به آنها کمک کند. امیدوارم در ادامه کار موفق باشند. داوران بدون VAR کار سختی دارند. پیشنهادی برای کمیته داوران دارم. می توانند از داور پشت دروازه استفاده کنند. آنها می توانند کمک خوبی به تصمیمات داوری کنند. ان شاءالله شاهد قضاوت های خوبی باشیم. داوران تحت تاثیر نیمکت ها قرار نگیرند. متاسفانه به دلیل نبود تماشاگر، تیم ها یاد گرفته اند با نفرات زیاد روی نیمکت و سکو شلوغ می کنند و از داور امتیاز می گیرند. بعضی از داوران تحت تاثیر قرار می گیرند. از داوران می خواهم با شجاعت و دوندگی بیشتر، کیفیت داوری ایران را نشان بدهند.

وی در خصوص استعفای محرم نویدکیا و شرایط تیم سپاهان که قهرمانی لیگ را بین پرسپولیس و استقلال دو قطبی می کند، گفت: قبلا هم صحبت کرده بودم. لیگ مثل یک دو ماراتن است. باید تا آخرین لحظه دوید و تسلیم نشد. بازی های آخر لیگ تعیین کننده قهرمان خواهد بود. الان هفته های زیادی مانده است. تنها چیزی که مهم است، بازی فردای ما با مس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.