تکلیف باید تا پایان سال مشخص شود/ راحت گل خوردن را دوست ندارم!

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل مس فسنجان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. در ادامه گل خیلی بدی را خوردیم. دوست ندارم تیمم اینقدر راحت گل بخورد اما متأسفانه این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. نیمه دوم هم تغییراتی را ایجاد کردیم که برای نخستین‌بار بود با این سیستم بازی کردیم که وظیفه شناس و خوب از سوی بازیکنان انجام شد.

او در ادامه به گل‌های زده پرسپولیس اشاره کرد و گفت: گل‌های قشنگی زدیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم، در مجموع روندی که دوست داشتیم طی شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها شرایط سختی دارند و از باشگاه می‌خواهم توجه بیشتری به آنها کند.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر لب به گلایه گشود و گفت: اینکه حرف نمی‌زنیم معنی‌اش این نیست مشکلی نداریم. قبل از پایان سال تکلیف باید روشن و مشکلات برطرف شود. بازیکنان شرایط سختی دارند. این برد را به همه هواداران، حامد پاکدل و مصدومان تیم هم تقدیم می‌کنیم چون خیلی‌ها سلامتی خود را در این مدت به خطر انداختند. مصدومیت‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط برای تغییرات سخت می‌شود.

وی درباره عملکرد مس رفسنجان تاکید کرد: آنها تیم خوبی هستند و بازی کردن مقابل مس همیشه سخت است. آنها تاکتیکی بازی می‌کنند و برد ارزشمند و به موقعی کسب کردیم که در ادامه خیلی کمک خواهد کرد.

او درباره جذب «شیرزود تمیروف» گفت: او بازیکن جوانی است و می‌دانم آمار خوبی ندارد. شاید رزومه خاصی نداشته باشد اما در بازی‌هایی که انجام داده گل‌های خوبی زده است. شرایط جذب بازیکن برای ما به گونه‌ای است که از نظر مالی محدودیت هایی داریم و در نیم فصل هم جذب بازیکن سخت است. این بازیکن تازه به تیم ملی ازبکستان رسیده است. با توجه به وضعیت موجود  این گزینه را انتخاب کردیم.

یحیی درباره عملکرد احمد گوهری به عنوان جاشین حامد لک گفت: احمد گوهری مدت زیادی بازی نکرده بود ولی عملکرد خوبی داشت. در دو سالی هم که با حامد لک کار کردیم او عملکرد خوبی داشت. همه بازیکنان به حمایت نیاز دارند. اگر مشکلات و شرایط داخلی تیم را بدانید متوجه می‌شوید که بازیکنان تحت فشار هستند و حمایت‌ نمی شوند. از هواداران می‌خواهم مثل گذشته تیم را حمایت کنند، چون این موضوع به سود تیم است و موفقیت تیم را تضمین می‌کند.

گل محمدی درباره ادامه نیمکت نشینی فرشاد فرجی گفت: مشکل خاص یا مصدومیتی نداشت. هر بازیکنی که در لیست نباشد قطعاً به دلیل شرایط تمرینی و برخی مسائل فنی کنار گذاشته می‌شود. با هیچ بازیکنی مشکل نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.