پرسپولیس جای استقلال را می‌گیرد/ قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم فوتبال کشور گفت: روند پیش رو نشان می‌دهد قهرمان در آخرین هفته بازی‌های فصل جاری مشخص می‌شود.

او که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم پر طرفدار پایتخت را در کارنامه فوتبالی خود دارد در خصوص فاصله سه امتیازی استقلال با پرسپولیس افزود: پرسپولیس همیشه نشان داده که پس از هر شکست یا ناکامی، قدرت دو چندان پیدا و خیلی زود جبران می‌کند. آنچه باعث بروز تفاوت بین پرسپولیس فعلی با پنج قهرمانی متوالی خود شده است توقف‌های بیش از معمول این تیم بود. پرسپولیس تساوی‌های زیادی را کسب کرد که باعث شد استقلال در صدر جدول بماند.

آشوبی تاکید کرد: من هنوز هم معتقدم سه بازیکن تأثیرگذار و ویژه که از تیم جدا شدند خیلی عملکرد تیم را تحت الشعاع قرار داد. بازیکنان جدید هم نتوانستند خیلی خوب با محیط و تاکتیک‌های تیمی هماهنگ شوند که همین موضوع کار را برای کادر فنی سرخ‌ها سخت کرد.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند رقابت دو تیم بالای جدول در پایان فصل باعث قهرمانی کدام یک از آنها خواهد شد ادامه داد: اگر پرسپولیس جای استقلال را گرفت نباید تعجب کرد. بدون شک نتایج فصل جاری استقلال فوق‌العاده بوده است اما این تیم مسیری را از کرده که پرسپولیس از ۶ فصل پیش آن را ایجاد کرده بود و توانسته است هر سال به اعتماد به نفس و توانمندی خود بیافزاید.

پرسپولیس جای استقلال را می گیرد/ قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود

«پرسپولیس کاملاً با قهرمانی به بلوغ رسیده و استقلال در ادامه فصل جایگاه خود را به این تیم خواهد داد». آشوبی بیان این جمله ادامه داد: از مشکلات جاری در پرسپولیس آگاهی ندارم اما توانایی‌های فنی این تیم نشان دهنده توانمندی آنها است و امیدوارم مدیران پرسپولیس گلایه‌های بازیکنان تیم را به خوبی پاسخگو باشند.

آشوبی درباره خریدهای خارجی پرسپولیس مواضع متفاوتی داشت و گفت: دو بازیکن تاجیکستانی هنوز جا دارند تا بتوانند به بالاترین بازدهی خود برسند اما فکر می‌کنم پرسپولیس نیازی به منوچهر صفروف نداشت. او چیز خاصی ندارد و خیلی از بازیکنان داخلی از او بهتر هستند؛ ولی به نظرم وحدت هنانوف یکی از قوی‌ترین بازیکنان دفاعی است که وارد لیگ ایران شده و می‌تواند توانمندی‌های خیلی زیادی داشته باشد و کمک زیادی به پرسپولیس کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره خرید «شیرزود تمیروف» نیز افزود: هیچ شناختی از او ندارم اما فیزیک بازیکنان ازبک و شیوه بازی آنها به درد فوتبال ایران می‌خورد. باید دید او چقدر می‌تواند در خط حمله پرسپولیس اثر گذار باشد.

آشوبی درباره مصدومیت عیسی آل کثیر یادآور شد: اینکه پای خود را به تیغ جراحان نسپرده است تصمیمی است که قطعاً با پزشکان مشورت گرفته است. شاید او سخت‌ترین مسیر را که باعث فشار روی عضلات خود می‌شود می‌آورد تا بتواند خودش را آماده بازی کند.

پرسپولیس جای استقلال را می گیرد/ قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.