یکه‌تازی استقلال و رقابت فشرده چهار تیم/یک عنوان به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر هم پشت سر گذاشته شد و در حساس‌ترین بازی این هفته استقلال صدرنشین مسابقات توانست تیم مدعی گل گهر را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به صدرنشینی‌اش در این مسابقات تداوم ببخشد.

استقلال که در ۲۱ دیدار خود ۱۵ پیروزی به دست آورده تا صاحب بیشترین پیروزی در این رقابت‌ها باشد، در نیم فصل دوم هم بهترین نتایج را گرفته و با ۵ پیروزی و یک مساوی در ۶ بازی و کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین جدول فرضی نیم فصل دوم این مسابقات هم هست. پس از آبی‌پوشان تهران، پرسپولیس با ۴ پیروزی، یک مساوی، یک شکست و ۱۳ امتیاز دومین تیم برتر نیم فصل دوم است.

یکه‌تازی استقلال و رقابت فشرده چهار تیم/یک عنوان به پرسپولیس رسید

پس از این دو تیم تهرانی که در هر دو نیم فصل اول و دوم نتایج درخشانی گرفته و در کورس قهرمانی قرار دارند و بسیار بعید است در این فصل تیمی به جز این دو قهرمان شود، ۴ تیم نیز با نتایج خوبی که در نیم فصل دوم گرفته‌اند رقابت فشرده‌ای را با هم پیش می‌برند و برای کسب عنوان تیم سوم جدول فرضی نیم فصل دوم تلاش می‌کنند.

۴ تیم مس رفسنجان، گل گهر، صنعت نفت و هوادار با نتایج مشابه ۳ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست توانسته‌اند ۱۱ امتیاز از ۶ بازی نیم فصل دوم به دست آورده و در رده‌های سوم تا ششم جدول فرضی نیم فصل دوم قرار گیرند.

مس رفسنجان، گل گهر و صنعت نفت با تفاضل گل‌های مشابه ۳ و هوادار با تفاضل ۲ در نیم فصل دوم به رقابت می‌پردازند؛ و مس رفسنجان به دلیل گل‌های زده بیشتر نسبت به دیگران در رده سوم قرار می‌گیرد.

نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک هر کدام با کسب تنها ۲ و فجر سپاسی با کسب ۳ امتیاز ۳ تیمی هستند که ضعیف‌ترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته و در انتهای جدول فرضی مربوط به نیم فصل دوم قرار می‌گیرند.

یکه‌تازی استقلال و رقابت فشرده چهار تیم/یک عنوان به پرسپولیس رسید

استقلال تنها تیم بدون شکست در نیم فصل دوم است و ۴ تیم تراکتور، فجرسپاسی، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

پرسپولیس با ۱۰ گل صاحب بهترین خط حمله نیم فصل دوم است و مس رفسنجان با ۹ گل در رده بعدی قرار می‌گیرد. آبی‌پوشان نیز با ۲ گل خورده دارای بهترین خط دفاعی هستند و نفت مسجد سلیمان با ۹ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.