پرسپولیس جای استقلال را می‌گیرد/صدرنشین قطعا امتیاز از دست می‌دهد

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تفاضل ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال تهران در بالای جدول گفت: قطعاً نوسانات زیادی را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر شاهد خواهیم بود. من خیلی بعید می‌دانم اختلاف بین دو تیم همین عدد باقی بماند و تفاوت‌های دو تیم در لحظات سرنوشت ساز لیگ برتر در سال آینده مشخص می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت از جبران‌ناپذیر شدن اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال و از دست دادن زود هنگام امیدهای سرخپوشان برای تکرار قهرمانی خود افزود: آنهایی که می‌گویند کار برای پرسپولیس در لیگ برتر تمام شده است چیزی از فوتبال و مختصات جدول نمی‌فهمند.

پرسپولیس جای استقلال را می‌گیرد/صدرنشین قطعا امتیاز از دست می‌دهد

مدافع پیشین سرخپوشان ادامه داد: همین دربی خیلی تعیین کننده است. پرسپولیس قطعاً جبران خواهد کرد و استقلال در بعضی از بازی‌ها امتیاز از دست خواهد داد. مهم‌ترین عامل برای پرسپولیس حفظ تمرکز و روحیه تیمی است. باید بازی به بازی پیش بروند تا بتوانند جای استقلال را بگیرند که من به این موضوع خوشبین هستم.

وی درباره تأثیر اشتباهات فردی بازیکنانی همچون حامد لک در نتایج اخیر پرسپولیس تصریح کرد: اشتباه فردی دروازه‌بان‌ها بیشتر به چشم می‌آید. فشار زیادی روی بازیکنان تیمی که همیشه موفق بوده است وجود دارد. باید از آنها حمایت کرد. نمی‌توان با یک شکست همه چیز را نادیده گرفت.

پرسپولیس جای استقلال را می‌گیرد/صدرنشین قطعا امتیاز از دست می‌دهد

پنجعلی درباره گلایه‌های متوالی یحیی گل‌محمدی از مشکلات مالی گفت: کاملاً حق با سرمربی تیم و بازیکنان است. مگر می‌توان مشکلات مالی را از ذهن بازیکن گرفت. هیچ کس نمی‌تواند ذهن آزاد با وجود مسائل مالی داشته باشد. اگر گل محمدی هر بازی هم گله کند حق دارد چون بازیکنانش تحت فشار فکری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.