آخرین تلاش‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برای دو هدف متفاوت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر امروز با ۵ بازی آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز تیم پرسپولیس در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هیچیک از دو تیم هفته گذشته پیروز نشده‌اند.

پرسپولیس که با ۴۵ امتیاز و با ۶ امتیاز کمتر نسبت به استقلال صدرنشین در جایگاه دوم جدول قرار دارد، هفته گذشته شکست سنگینی در خوزستان از یکی از مربیان سابق استقلال متحمل شد و گل محمدی اصلاً دوست ندارد استقلالی‌های مقیم خوزستان امروز مقابل تیم او دبل کنند. از این گذشته گل محمدی و تیمش در آستانه دربی شرایط روحی مناسبی ندارند و آنها بنا به دلایلی از سوی هواداران هم تحت فشار هستند و به خوبی می‌دانند امتیاز از دست دادن در این بازی این فشار را افزایش داده و ممکن است تبعات آن در دربی هم نمود پیدا کند.

نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم انتهای جدول است و خطر سقوط به لیگ یک آنها را کاملاً تهدید می‌کند. آنها کلاً در این فصل ۲ بار پیروز شده و از آخرین پیروزی این تیم ۱۰ بازی می‌گذرد. نفت مسجد سلیمان بعد از پیروزی در هفته یازدهم مقابل فجر سپاسی ۳ مساوی و ۷ شکست داشتند که این بدترین نتیجه ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر برای یک تیم است.

پرسپولیس همراه با استقلال با ۳۱ گل بهترین و نفت مسجد سلیمان همراه با فجر سپاسی با ۸ گل ضعیف‌ترین خطوط حمله را در اختیار دارند. خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس مهدی عبدی با ۷ گل و خطرناک‌ترین بازیکن صنعت نفت هادی میرجوان با ۳ گل است.

نفت مسجد سلیمان با دریافت ۲۷ گل بعد از پدیده دومین خط دفاع آسیب پذیر لیگ را دارد و پرسپولیس که در جایگاه دوم جدول حضور دارد، با ۱۵ گل خورده بعد از استقلال و سپاهان دارای سومین خط دفاعی مستحکم مسابقات است. با این وجود سرخ‌ها این روزها با بحران دروازه‌بان مواجه هستند و از نقطه امنی در آخرین سنگر خود بهره نمی‌برند.

افت فاحش حامد لک و دریافت گل‌های عجیب که منجر به امتیاز سوزی‌های شدید این تیم می‌شود از یک سو و جواب ندادن گوهری سنگربان جدید آنها از سوی دیگر گل محمدی را درون چارچوب دروازه تیمش با تردید برای انتخاب مواجه کرده است.

افت لک باعث شده خودش و داود فنایی مربی اختصاصی‌اش این روزها با حجم سنگینی از انتقادات هواداران این تیم مواجه باشند و این موضوع هم بر ای جا فشار روحی بیشتر روی او بی تأثیر نیست. باید دید گل محمدی امروز کدام دروازه بانش را برای حضور در چارچوب دروازه انتخاب می‌کند.

آخرین تلاش‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برای دو هدف متفاوت
بسیاری از کارشناسان فوتبال افت حامد لک را بی تأثیر در ایجاد فاصله امتیازی این تیم با استقلال نمی‌دانند

نفت مسجد سلیمان همراه با آلومینیوم اراک با کسب تنها ۲ امتیاز در نیم فصل دوم ضعیف‌ترین تیم‌های نیم فصل دوم هستند و پرسپولیس در نیم فصل دوم ۱۳ امتیاز به دست آورده است.

این بازی را می‌توان یکی از آخرین تلاش‌های فکری و تیمش برای فرار از انتهای جدول و خطر سقوط دانست و به همان نسبت گل محمدی و تیمش هم تلاش می‌کنند با پیروزی در این بازی مانع از افزایش امتیاز با صدر جدول شوند.

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸ امروز و به میزبانی نفت در مسجد سلیمان آغاز می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی است و محمدجواد مداح به همراه محمد عطایی و یاسر همرنگ او را کمک می‌کنند. ناظر داوری این بازی نیز حسین خانبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.