تغییرات «ریسکی» گل‌محمدی برای دربی/ پرسپولیس در شرایط کم‌سابقه!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با پیروزی دو بر یک سرخپوشان پایتخت همراه شد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم شد که تغییرات گسترده‌ای در ترکیب این تیم رخ داد. یحیی گل محمدی که همیشه سعی بر ثبات در ترکیب اصلی تیمش داشت احتیاط را کنار گذاشت تا بتواند روی اسم بازیکنان با تجربه و همواره ثابت تیمش خط قرمز بکشد.

یحیی بالاخره عصبانی شد!

گل محمدی بالاخره واکنش خود به اشتباهات فردی حامد لک را با نیمکت نشینی او در آستانه دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال تهران نشان داد. احمد گوهری با وجود اینکه چند واکنش از خود نشان داد اما باز هم نتوانست کمکی به ثبت کلین شیت پرسپولیس کند تا گل بخورد و همچنان برخی انتقادات را بشنود.

با این حال یحیی تصمیم قطعی خود برای کنار گذاشتن نگاه محتاطانه را گرفته است تا احمد گوهری با تمام ضریب خطاهایش تبدیل به گزینه نخست این تیم برای دیدار با استقلال تهران شود.

تغییرات «ریسکی» گل‌محمدی برای دربی/ پرسپولیس در شرایط کم‌سابقه!

سیدجلال و یک خداحافظی آرام؟

سرمربی پرسپولیس ترکیب خط دفاعی تیمش را با بازگرداندن علی نعمتی در کنار وحدت هنانوف گرفت. گل محمدی نه تنها کاپیتان اول سرخپوشان را از ترکیب کنار گذاشت بلکه او را از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس هم خط زد تا به شایعات درباره کنار گذاشتن همیشگی او از لیست تیم دامن بزند.

گل محمدی که تصمیم دارد قرارداد سیدجلال را دیگر در قامت بازیکن پرسپولیس تمدید نکند چراغ‌های جشن خداحافظی او را روشن کرد تا شاید در پایان فصل از این تیم برود.

برگرداندن به موقع خرید جنجالی

رضا اسدی هنگام عقد قرارداد با پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی گل محمدی لقب گرفت. او که از خرید جانشین برای احمد نورالهی در میانه میدان خوشحال بود بارها به تعریف و تمجید از اسدی پرداخت. هافبک گران قیمت سرخپوشان نیز با کوتاه‌ترین مدت تمرین در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کرد. با این حال هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند تا تیغ تیز منتقدان از جذب او روی گلوی گل محمدی فشار بیاورد.

همین امر سبب شد تا اسدی مدت‌ها روی نیمکت بنشیند و تمرینات خود را بدون حاشیه ادامه دهد تا نظر کادر فنی را بار دیگر به خود جلب کند. شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان باعث تغییر استراتژی این تیم شد تا رضا اسدی جای کمال کامیابی نیا را در ترکیب بگیرد و بتواند با دو گلی که برای پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان بزند سه امتیاز مهم را به اندوخته‌های این تیم اضافه کند.

بازی درخشان اسدی می‌تواند او را مدت‌ها در ترکیب پرسپولیس حفظ کند تا این بازیکن طعم حضور در دربی پایتخت را بچشد.

تغییرات «ریسکی» گل‌محمدی برای دربی/ پرسپولیس در شرایط کم‌سابقه!

تنومند ولی گل نزن!

شیرزود تمیروف خرید تازه وارد ازبکستانی پرسپولیس پس از ناکامی مهاجمان داخلی به ترکیب پرسپولیس تزریق شد. یحیی گل محمد تنها دو هفته پس از خرید این بازیکن تصمیم گرفت مهدی عبدی و حامد پاکدل را نیمکت نشین کند تا تمیروف با بازی فیزیکی و درگیرانه خود در ترکیب قرار بگیرد. با این حال مهاجم ازبکستانی سرخپوشان نتوانست برای این تیم گلزنی کند تا یحیی احتمال ایجاد تغییر دوباره در نوک پیکان خط حمله تیمش را بگیرد.

دربی همه را جسور کرد

نتایج دربی پایتخت با یحیی گل محمدی در قامت سرمربی پرسپولیس نشان از احتیاط او از نباختن می‌دهد اما رفتار او در دیدار قبل از رویارویی با استقلال تهران نشان از تغییرات گسترده او برای تقابل با آبی‌پوشان پایتخت می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حساسیت دربی ۹۸ پایتخت در حالی بیشتر از همیشه است که شاگردان فرهاد مجیدی با ۵۴ امتیاز در صدر هستند. پرسپولیس نیز با ۴۸ امتیاز در تعقیب این تیم است تا نتیجه رویارویی آنها تأثیر زیادی در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.