هشت بازیکن چهره‌های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می‌شکند؟

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می‌روند که با ۵۴ و ۴۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و نزدیک بودن به انتهای فصل حساسیت این بازی را بیش از آنچه به نظر می‌رسد می‌کند.

در دیدارهای دو تیم تاکنون گلهای زیادی رد و بدل شده و نام بازیکنان زیادی به عنوان گلزن در تاریخچه این بازی‌ها ثبت شده است و به عنوان شاخص ترین نفرات در گلزنی می‌توان به نام‌هایی چون امیر حسین جابری زاده بازیکن پیشین استقلال به عنوان نخستین گلزن این مسابقات، صفر ایرانپاک از پرسپولیس به عنوان بهترین گلزن مسابقات و یا مهدی هاشمی نسب، شاهرخ بیانی و غلامرضا فتح‌آبادی به عنوان گلزنان مشترک دو تیم اشاره کرد.

هشت بازیکن چهره‌های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می‌شکند؟

دربی ۹۸ در حالی برگزار می‌شود که ۸ بازیکن در دو تیم عضویت دارند که سابقه گل زنی در این بازیها را داشته و از همین رو می‌توان شانس آنها را برای باز کردن دروازه تیم مقابل بیش از دیگران دانست. ۸ نفری که البته یکی از آنها به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد.

عیسی آل کثیر یکی از این ۸ نفر است که به دلیل مشکلات ناشی از مصدومیت قادر به حضور در این میدان نیست و به جز او نفراتی مثل مهدی عبدی، رامین راضاییان، سید جلال حسینی و وحید امیری نفراتی هستند که سابقه گلزنی به استقلال در دربی را دارند.

هشت بازیکن چهره‌های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می‌شکند؟

در نقطه مقابل در تیم استقلال ۳ بازیکن حضور دارند که در دربی‌های گذشته دروازه تیم پرسپولیس را گشوده‌اند. وریا غفوری، محمد دانشگر و ارسلان مطهری سه بازیکن آبی هستند که در دربی دروازه رقیب را باز کرده اند.

به جز ارسلان مطهری که با ۳ گل زده بهترین گلزن دو تیم است که در این دربی شانس حضور در میدان را دارد، سایر گلزنان دربی که می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند بیش از یک بار موفق به گلزنی نشده‌اند. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم آخرین بازیکنی از دو تیم است که در دربی‌ها توانسته گلزنی کرده و در این بازی هم شانس حضور در میدان را دارد.

دربی شماره ۹۸ که دیداری از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر است روز پنجنشبه ۲۶ اسفند و به میزبانی سرخ پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.