کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی نیاز است/ بازی تدافعی استقلال!

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط سرخپوشان در دیدار اخیر برابر نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس دو نیمه متفاوت را مقابل نفت مسجد سلیمان ارائه کرد. آنها در نیمه اول توفانی بازی کردند و توانستند به دو گل دست پیدا کرده تا خیالشان بابت ۳ امتیاز راحت شود.

این پیشکسوت ادامه داد: در نیمه دوم و با توجه به در پیش بودن دربی، پرسپولیس با احتیاط بیشتری بازی کرد. به خاطر اینکه نه محروم دهد و نه مصدوم داشته باشد تا بتواند با تمامی قوا مقابل استقلال به میدان برود.

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: طبیعی بود که این تیم هم همانند استقلال جانب احتیاط را در نظر بگیرد. دو تیم نمی‌خواستند برابر هم، مهره‌های اصلی شأن را در اختیار نداشته باشند.

کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی نیاز است/ بازی تدافعی استقلال!

وی در خصوص عملکرد دو تیم در دربی ۹۸ که قرار است پنجشنبه هفته جاری برگزار شود گفت: دربی همیشه حساس است و ربطی هم به فاصله امتیازی و جایگاه جدول ندارد. بارها اتفاق افتاده که یک تیم چند پله پایین‌تر از تیم دیگر بوده اما توانسته حریفش را شکست دهد.

بزیک افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند نمی‌خواهند بازی را واگذار کنند. برای همین استرس بازی بیشتر شده و بازیکنان احساسی عمل می‌کنند که همین اتفاقات باعث خواهد شد کیفیت بازی خوب نباشد و بازی تماشاگر پسند نشود.

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: استقلال ۶ امتیاز از پرسپولیس جلوتر است و می‌تواند با یک مساوی هم این فاصله را حفظ کند. بنابراین تدافعی بازی خواهد کرد تا بتواند همچنان تیم برتر لیگ باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است که یکی از این دو تیم برنده این بازی باشند گفت: بزرگترین فاکتور، آمادگی ذهنی است. هر تیمی که تمرکز داشته باشد می‌تواند موفق شود. آرامش، نبود استرس و ذهن قوی دلیل پیروزی یکی از این دو تیم خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود باتجربه‌ها به جوان ترها کمک کنند تا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

کدام فاکتورها برای پیروزی در دربی نیاز است/ بازی تدافعی استقلال!

بزیک در خصوص حضور احتمالی هواداران دو تیم در ورزشگاه گفت: ۲ سال است که فوتبال را بدون تماشاگر می‌بینیم. بازی‌های اروپایی هم که بدون تماشاگر بود جذابیتی نداشت. حضور آنها در دربی می‌تواند گرمابخش بازی باشد. مدتها است که سر و صدا و هیاهوی تماشاگران را در ورزشگاه نشنیده ایم و امیدوارم این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود تا دوباره شاهد شور و حال خاصی در ورزشگاه باشیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می‌کنید گفت: پیش بینی دربی به خاطر اتفاقات و حواشی که در آن وجود دارد سخت است اما قلبا دوست دارم پرسپولیس برنده این دیدار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.