استقلال روی کاغذ بهتر از پرسپولیس است/ رکوردها دست مجیدی را نبندد

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که نتیجه این بازی در تعیین قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر اثر گذار است.

اصغر طالب نسب پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این دیدار اظهار داشت: استقلال به لحاظ فنی در شرایط خیلی بهتری از پرسپولیس قرار دارد و فاصله امتیازی در جدول هم باعث برتری روحی و روانی آبی پوشان شده است و این علائم نشان می‌دهد شاگردان مجیدی روی کاغذ نسبت به حریف خود برتری کامل داشته و شانس خوبی هم برای پیروزی دارند.

وی اضافه کرد: البته اینها شرایط پیش از بازی و روی کاغذ است و فوتبال هزاران اتفاق دارد که داخل زمین رخ می‌دهد و ارتباطی هم به شرایط قبل از بازی ندارد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آمار و ارقام این تیم و شکست ناپذیری در ۲۲ هفته گذشته از مسابقات گفت: امیدوارم این رکورد و آمار دست و پای استقلال را در این بازی نبندد و آنها فارغ از این موضوع به میدان بروند. فرهاد مجیدی می‌تواند در این بازی پیروز شود و بار تیمش را برای قهرمانی ببندد. البته بدیهی است که تساوی در این بازی هم برای آبی پوشان نتیجه خوبی است چون در فاصله ۷ هفته به پایان بازی‌ها فاصله ۶ امتیازی در صدر جدول با ارزش است. اما همانطور که گفتم مجیدی باید اصل را بر پیروزی در این بازی بگذارد.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: استقلال نقاط قوت زیادی دارد که بارزترین آن ساختار دفاعی آنهاست. تیمی که در ۲۲ بازی تنها ۷ گل دریافت کرده و این اتفاق را در حالی رقم زده که تغییرات زیادی هم در خط دفاعی داشته، یعنی به بلوغ بسیار خوبی در ساختار دفاعی رسیده است و این نقطه قوت می‌تواند نقطه اتکای استقلال در این بازی هم باشد.

طالب نسب در ادامه بیان داشت: البته منظور من اصلاً این نیست که استقلال با دفاع خوبی که دارد در این بازی دفاعی بازی کند. بلکه منظورم این است با اتکا به این دفاع خوب، با خیال راحت به ارائه یک بازی تهاجمی فکر کند چرا که پرسپولیس در فاز دفاعی آسیب پذیر است و وارد کردن فشار به این تیم مدافعان و دروازه‌بانشان را مرتکب اشتباه خواهد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: به عنوان یک استقلالی امیدوارم هم این دیدار با برتری آبی پوشان به پایان برسد و هم آنها فصل را با قهرمانی خاتمه دهند و دل هواداران این تیم شاد شود.

استقلال روی کاغذ بهتر از پرسپولیس است/ رکوردها دست مجیدی را نبندد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.