یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، دربی ۹۸ پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با تساوی یک – یک به اتمام رسید تا استقلال تهران با ۵۵ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز همچنان به رقابت خود با ۶ امتیاز اختلاف برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری ادامه دهند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به یک امتیاز بازی دیروز رضایت دادند که در نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش بودند اما در ۴۵ دقیقه دوم و هنگامی که به دلیل مصدومیت سعید آقایی ۱۰ نفره بودند گل تساوی را دریافت کردند تا سرمربی پرسپولیس حسابی از کوره در برود و با سید مهدی سید علی داور مسابقه درگیر شده و اخراج شود.

گل محمدی پس از این دیدار نیز به شدت از عملکرد داور مسابقه و از دست رفتن سه امتیاز بازی عصبانی بود. او در هنگام بازگشت به هتل محل اقامت سرخپوشان پایتخت با رضا درویش مدیرعامل باشگاه تماس تلفنی برقرار می‌کند و به او اعلام می‌کند دیگر حاضر به ادامه همکاری نیست.

یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

سرمربی پرسپولیس پا را فراتر از گفتگوی تلفنی با درویش می‌گذارد و با انتشار کلمه «خداحافظ» در استوری اینستاگرام خود آن را رسانه‌ای می‌کند.

درویش پس از اطلاع از این موضوع دوباره با گل محمدی تماس تلفنی می‌گیرد تا به او اعلام کند استراحتی چند روزه با توجه به تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد و انتخاب اول و آخر پرسپولیس یحیی گل محمدی برای سرمربیگری است. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده است با استعفای او مخالف است و حاضر به پذیرش آن نیست.

او در تماس مجدد درویش اشتباهات داوری علیه پرسپولیس را سریالی عنوان می‌کند و می‌گوید از لحاظ روحی کاملاً خسته است و نمی‌خواهد به هیچ وجه به تیم بازگردد.

حالا باید دید گل محمدی که شب گذشته به شدت روی رفتن خود از پرسپولیس اصرار داشت چه تصمیمی را در نهایت در این باره می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.