آخرین وضعیت حریف تیم ایران/ حضور بازیکنان با لباس سربازی در اردو!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که صعود ایران با ۲۲ امتیاز و کره جنوبی با ۲۰ امتیاز از گروه A به جام جهانی قطعی شده است اما هر دو تیم مصمم به کسب سه امتیاز هستند تا با آمار مناسب رهسپار قطر بشوند.

در حالی که تیم ملی ایران روز گذشته عازم کره جنوبی شد تا اردوی خود را آغاز کند، تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی از امروز دوشنبه با حضور ۱۵ بازیکن استارت خورد.

نکته جالب توجه در اردوی تیم حریف ایران حضور چند بازیکن با لباس سربازی در اردو بود. «کوان چانگ-هون» و «پارک جی-سو» که برای طی کردن دوران خدمت سربازی خود در تیم نظامی «جیمچئون سانگمو» بازی می‌کنند، امروز با لباس نظامی به اردوی کره اضافه شدند.

آخرین وضعیت حریف تیم ایران/ حضور بازیکنان با لباس سربازی در اردو!

طبق گزارش رسانه‌های کره جنوبی، «کیم جین – کئو» بازیکن تیم جئونبوک هیوندای که به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شده بود، به دلیل مشکوک بودن به کرونا، از لیست خط خورد. سرمربی کره جنوبی به جای کیم، از «کو سئونگ – بئوم» دعوت کرد. نکته جالب اینجاست که این بازیکن هم در حال طی کردن دوران خدمت است و با لباس سربازی خود را به کمپ تیم ملی کره جنوبی رساند.

پیش از این تست «جئونگ وو – یئونگ» هافبک ۲۲ ساله باشگاه فرایبورگ آلمان مثبت شده بود و کره نمی‌تواند از این بازیکن مقابل ایران استفاده کند.

نگرانی فدراسیون فوتبال کره جنوبی و کادر فنی این کشور ابتلای تعداد بیشتری از بازیکنان به ویروس کرونا است چرا که مسابقات لیگ کره جنوبی در روزهای گذشته تحت تاثیر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان چند باشگاه به کرونا قرار گرفته بود.

در حال حاضر «هوانگ هی چان» مهاجم تیم ولور همپتون تنها لژیونر اروپایی است که خود را به کره جنوبی رسانده است.

انتظار می‌رود «سون هیونگ مین» (تاتنهام» به همراه «کیم مین جائه» (فنرباغچه ترکیه) و «هوانگ یی جو» (بوردو فرانسه) لژیونرهای تیم کره جنوبی فردا به اردوی این تیم اضافه شوند.

از سوی دیگر، شرایط در تیم ملی ایران مناسب پیش نمی رود. بعد از آنکه تست کرونای مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش مثبت اعلام شد و این سه لژیونر بازی با کره جنوبی را از دست دادند، حمید استیلی مدیر تیم ملی هم بعد از سفر به سئول، با تست مثبت کرونا مواجه شد و نمی تواند در بازی پنجشنبه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.