اولویت نماینده گچساران و باشت برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد

نماینده گچساران و باشت در پیام نوروزی خود نوشت:

مردم شریف و نجیب شهرستان‌های گچساران و باشت
با سلام و دعای خیر
سالی که گذشت به مانند بسیاری از سال‌های دیگر با تلخی و شیرینی‌های بسیاری همراه بود، یکی از آن نقاط عطف شیرین، اعتماد شما مردم عزیز و فهیم به رئیس جمهور انقلابی و تشکیل دولت انقلابی و مشهودترین تلخی، مسئله ادامه بیماری منحوس کرونا و تنگی معیشت مردم بود. امیدوارم با یاری خداوند متعال و تلاش جهادگونه مسئولان محترم با رویکرد جهادی بسیاری از این مشکلات در سال ۱۴۰۱ با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با استفاده از پتانسیل‌های عظیم کشور عزیزمان و وجود نخبگان بومی به «تولید دانش بنیان و اشتغال‌محور» و پایدار نائل شویم و توفیقات قابل توجهی کسب شود.

برنامه، وقت، ظرفیت، توان و هم و غم این خادم شما در سال ۱۴۰۱ با توجه به معضل و پدیده بیکاری و اشتغال حرکت در این مسیر خواهد بود، با استفاده از ظرفیت های بخش های خصوصی، خصولتی و دولتی و استفاده از ظرفیت عزیزانی که مایلند در دو شهرستان گچساران و باشت سرمایه گذاری نمایند، و همچنین تاکید و پیگیری در جهت تقسیم عادلانه قدرت و استفاده از ظرفیت جریان انقلابی در شهرستان و استان و کشور امیدوارم سال جدید شروعی باشد برای برادری و صلح میان تمام ملل دنیا و خصوصا ملل عزیز اسلامی و پایانی باشد برای خشونت‌ها و دسیسه‌های شیطانی دولت‌های مستکبر جهانی و رهایی ملت‌های مظلوم جهان از چنگال استعمار شیاطین بزرگ.

باشد که جهان چنان از پاکی لبریز شود که زمینه برای ظهور منجی عالم «خورشید عالم تاب» حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه فراهم شود.
در سه ماهه اول سال در ارتباط با طرح‌های اشتغال زا و حرکتی که در این زمینه برنامه‌ریزی شده است، بیشتر با شما مردم فهیم و عزیز سخن خواهیم گفت.

سیدناصر حسینی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.