باید مقابل ایران ریسک کنیم/ دنبال پیروزی هستم نه رکورد شخصی

به گزارش خبرنگار مهر، «پائولو بنتو» سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی امروز در نشست خبری پیش از بازی با ایران شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران در ارتباط با این دیدار پاسخ داد.

بنتو که تیمش به همراه ایران صعود زودهنگامی را به جام جهانی تجربه کرده است، با اشاره به ابتلای تعدادی از بازیکنان هر دو تیم به کرونا گفت: هر دو تیم از نظر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت مشکل دارند. شرایط برای ما مشابه سایر مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: اگرچه سبک‌های دو تیم متفاوت است اما دیدار جذابی پیش بینی می‌شود. هر دو تیم برای کسب مقام اول گروه سخت تلاش می‌کنند. حریف یک مزیت دارد و فقط با یک تساوی می‌تواند صدرنشین بماند. ما باید پیروز شویم. می‌توانیم با کمی ریسک پیروز شویم و بازی خوبی برای هواداران انجام بدهیم. می‌خواهیم ایران را که تیم قدرتمندی است شکست بدهیم و صدرنشین شویم.

سرمربی کره جنوبی در واکنش به اینکه در صورت شکست دادن ایران می‌تواند رکورد بیشترین برد در میان سرمربیان کره جنوبی را از آن خود کند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز را به دست آوریم و در گروه اول باشیم. همچنین مهم است که بهترین بازی ممکن را به عنوان یک تیم انجام دهیم. شاید ایران همه بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد، اما مشخص است که حریف قدرتمندی است.

بنتو تاکید کرد: وقتی نوبت به رکوردها می‌رسد، فکر می‌کنم بردن از هر چیزی مهم‌تر است. مهمترین چیز در فوتبال تیم و برد است. ما برای دیداری آماده می‌شویم که هواداران از آن لذت ببرند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروزی مورد نظر را به ارمغان بیاوریم. رتبه اول در گروه مهمتر از اهداف فردی خواهد بود.

وی درباره حضور دیرهنگام «سون هیونگ مین» ستاره کره جنوبی و دیگر لژیونرهای این تیم در اردوی این تیم خاطرنشان کرد: نقش این تیم کمک به سون هیونگ مین است که به بهترین شکل بازی کند. او روز سه شنبه به کره رسید و تمرین روز چهارشنبه امکان پذیر بود. در فوتبال بخش بدنی مهم است، اما بخش روحی یکسان است. او قبلاً در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نشان داده که از نظر روحی قوی است، بنابراین معتقدم در بازی فردا هم این را نشان خواهد داد.‌

سرمربی کره جنوبی در واکنش به اینکه اکثر بازی‌های گذشته ایران با کره جنوبی با اختلاف یک گل به پایان رسیده است، گفت: ما همانطور که در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بازی کردیم، برای بازی فردا آماده می‌شویم. می‌خواهیم مانند همیشه از طریق مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. سعی می‌کنیم تا حد امکان کنترل خط میانی را در دست بگیریم. این نکته را نیز در نظر بگیرید که در طول مسابقه با یک تیم قدرتمند روبرو هستید و باید به حریف خود احترام بگذارید. شما باید با حمله تا حد امکان قفل بازی را باز کنید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.