کنایه عجیب مجیدی به تیم قلعه‌نویی/ اقدام شهرستانی‌ها خنده‌دار است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پیکان خواهد رفت. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ بیست و یکم است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: در این مدت زمین تمرین مناسبی نداشتیم اما بازیکنانم با تمام توانشان تمرین کردند. باشگاه هم تمام تلاشش را می کند اما متاسفانه زمین هایی که انتخاب می کنیم نیاز به زمان دارند تا شرایط مطلوب داشته باشند.

وی در مورد تیم پیکان گفت: برخلاف برخی تیم ها که بازیکنان اسمی را به خدمت می گیرند تیم پیکان بازیکنان جوانی را در اختیار دارد که باید به مجموعه این تیم تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با این شرایط ما دیدار سختی برابر پیکان خواهیم داشت. در جام حذفی هم این تیم ما را اذیت کرد. البته ما نه تنها دیدار برابر پیکان بلکه هفت دیدار آینده استقلال بسیار سخت هستند و باید تمام توانمان را بگذاریم تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

مجیدی با تقدیر از همکاران و بازیکنانش که باعث شدند که به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شود گفت: برای زمین تمرین باید قبل از آغاز فصل به فکر می بودند. من به همراه آقای آجورلو ۱۰ زمین را دیدیم اما زمینی که مناسب باشد را پیدا نکردیم و همه زمین ها نیاز به زمان دارند تا ترمیم شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از بین زمین هایی که دیدیم دو سه زمین خوب بودند که آنها را هم تیم های شهرستانی گرفته اند. واقعا خنده دار است که تیم های شهرستانی که در شهر خودشان چند زمین دارند می آیند و زمین تیم های تهرانی را می گیرند. من باورم نمی شود که اجازه می دهند این تیم ها در تهران تمرین می کنند. حق تیم های تهرانی خورده می شود. متاسفانه تیم های شهرستانی و صنعتی با اجاره بالا این زمین ها را گرفته اند.

وی ادامه داد: ما زمین تمرین خوبی نداشتیم اما بازیکنان غر نزدند و با تمام توان تمرین کردند. من شرمنده بازیکنان هستم. زمین مجموعه ورزشی انقلاب هم آماده می شود اما برای فصل آینده مشکلی نخواهیم داشت چون زمین کمپ حجازی آماده می شود.

مجیدی که در صحبت هایش چندین بار به تیم های صنعتی کنایه زد گفت: این ماجرا واقعا خنده دار است که تیم شهرستانی و صنعتی با اجاره بالا زمین تیم پایتخت نشین را اجاره کرده است. مثل این می ماند که ما برویم زمین سیرجان را اجاره کنیم!

فرهاد مجیدی در مورد شکست ناپذیری استقلال گفت: من اصلا به این مسائل فکر نمی کنم. با توجه به شرایط جدول برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد و امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازگشت مرادمند گفت: باشگاه در حال پیگیری هست و باید ببینیم چه می شود.

وی در مورد قرعه کشی جام جهانی گفت: با توجه به قرعه کشی که صورت گرفته است من فکر می کنم که تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار از گروهش صعود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.