داورها دوست دارند پرسپولیس مساوی کند/ خیلی اتفاقات خواهد افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران پیگیری شد که این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حمید مطهری که در غیاب یحیی گل محمدی به نشست خبری آمده بود در مورد این دیدار گفت: صحبت هایم را درباره سبک و شیوه بازی تیم هوادار شروع می کنم. این شیوه ای از فوتبال است. ما باید شرایط را بهتر می کردیم. هرگونه شیوه تاکتیکی را پیاده کردیم اما گل نزدیم.

مربی پرسپولیس افزود: اگر مهدی ترابی در همان ابتدای بازی گلزنی می کرد شرایط طور دیگری رقم می خورد. وقتی به جناحین آمدیم آنها باز هم با تعداد بیشتر دفاع کردند. توپ های ما تبدیل به گل نشد. با اینکه خیلی خوب بازی کردیم اما گل نزدیم.

وی درباره عملکرد حاج ملک داور مسابقه تاکید کرد: من چون سوال کردید درباره اش حرف می زنم. من نمی دانم داوری ها در هفته های اخیر چرا دوست دارند بازی های پرسپولیس را مساوی کنند. من درباره تیم داوری هیچ صحبتی ندارم فقط می خواهم شما ببینید که چرا اینگونه وقت اضافی برای نیمه اول گرفتند. اینها بهانه نیست بلکه واقعیت بازی بود.

داورها دوست دارند پرسپولیس مساوی کند/ خیلی اتفاقات خواهد افتاد

او درباره شعارهای بوقچی های پرسپولیس که احساس می کرد فشار روی بازیکنان آورد یادآور شد: ما شیوه بازی خوب خودمان را انجام دادیم. آنها دنبال همین شرایط بودند. در رختکن هم گفتن تیم بزرگ پرسپولیس دنبال همین موضوع بودند.

مطهری درباره ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر گفت: قهرمانی در خون پرسپولیس است‌ باید حرفه ای فکر کنیم و بجنگیم. لیگ را پر قدرت دنبال می کنیم نتایج سایر تیم ها را هم دنبال می کنیم. در بازی های باقیمانده خیلی اتفاقات می افتد.

مربی سرخپوشان درباره حاشیه هایی که حامد لک در پرسپولیس ایحاد کرد تصریح کرد: اصلا چنین اجازه ای نمی دهیم که بازیکن درباره حضورش در ترکیب بحث کند. حامد لک یک اشتباهی داشت که فقط بابت آن از تمرین گروهی منع شد. ما اجازه نمی دهیم اتفاقی بر خلاف احترام در تیم ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.