واکنش فرهاد مجیدی به حذف استقلال/ اتهام بزرگ به داور «شیتیل» بگیر

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه و وقت های اضافه همراه شد و در نهایت نساجی در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

فرهاد مجیدی در مورد این بازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم پیروز باشیم. مسئولیت این شکست با من است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و در ۱۲۰ دقیقه حاکم زمین بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.

مجیدی با انتقاد از داور که گل صحیح این تیم را نگرفت گفت: من مسئولیت شکست را برعهده می گیرم اما از کمیته داوران یک درخواست داریم. ما در هفته گذشته برنامه ریزی کردیم و در تمرینات برای بازی ۱۰ نفره، ۹ نفره و ۸ نفره کارهای ویژه ای کردیم اما فکرش را نمی کردیم که گل صحیح ما را قبول نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بعد از این بازی کارشناسانی که با فدراسیون هستند می گویند تصمیم داور درست بوده و بقیه می گویند اشتباه بود. متاسفانه یکی از داورانی که در زمان بازی کردن خود من شیتیل گرفته بود و محروم هم شده بود ارتقا پیدا کرده و الان به تلویزیون می آید. با چه رویی به تلویزیون می آید.

فرهاد مجیدی ادامه داد: اگر این گل آرمان رمضانی خطا باشد من دیگر مربیگری نمی کنم. بهانه نمی آورم اما وقتی در کنفرانس هفته گذشته حرف هایی را زدم و گفتم که برخی می خواهند به استقلال ضربه بزنند، دیدید که درست گفتم. الان شروع کردند که استقلال را متوقف کنند. ما شانس نداشتیم و اگر داشتیم در همان ۹۰ دقیقه به پیروزی می رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اتهامات نامشخصش به داوری و اتفاقاتی که در لیگ برتر ایران رخ می دهد گفت: مربی لیگ برتری دنبال این است که کمک داورهای استقلال را بچیند. حرف هم بزنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.