درخواست عزل چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال در حالی با سرپرستی میرشاد ماجدی امور جاری خود را دنبال می‌کند که تیم ملی فوتبال برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۲۲ نیاز به بازی و اردوهای تدارکاتی فراوان دارد اما هنوز هیچ خبری از نهایی شدن این برنامه نیست و مدیران این مجموعه درگیر ادامه حضور خود در پست‌های فعلی هستند.

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که ۲۸ بهمن ماه سال گذشته به اتفاق آرا حکم عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این نهاد حقوقی را امضا کردند با مشکلات جدی در اداره امور مالی و اجرایی روبرو هستند.

حاشیه‌های فراوان برگزاری بازی تیم ملی ایران و لبنان در مشهد به دلیل راه ندادن بانوان، عدم تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات مربیان تیم‌های ملی، عدم تنظیم قرارداد برای ادامه همکاری مربیان تیم ملی بزرگسالان، پروژه ناموفق برای جذب سرمایه در راستای برگزاری بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی تیم ملی ایران نه تنها باعث ایجاد شکاف عمیق بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شد بلکه ورود تعداد زیادی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را برای عزل چهار تن از آنها به همراه داشت.

تعدادی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که بالاترین نهاد تصمیم گیرنده برای ادامه فعالیت ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است خواستار برکناری احسان اصولی، احمدرضا براتی، مهرداد سراجی و طهمورث حیدری شده‌اند.

درخواست عزل چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت شد

اعضایی که خودشان نیز با همدیگر اختلاف نظر شدید داشته و عملکرد سایرین را مورد نقد قرار می‌دادند تا نشان دهند تنها برای عزل موقت عزیزی خادم اتحاد داشته و پس از آن چندان تلاش برای کاهش مشکلات و ایرادات نمی‌کنند.

نامه درخواستی اعضای مجمع عمومی که بیش از ۴۰ امضا دارد در دبیرخانه فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است. آنها خواستار رسیدگی به این درخواست از سوی میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون برای رسیدگی به این موضوع در دهم خردادماه در جلسه مجمع عمومی شدند.

نشستی که قرار بود برای بررسی عزل موقت عزیزی خادم باشد حالا اهمیتی دو چندان با درخواست عزل چهار تن از اعضای هیأت رئیسه پیدا کرده است.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس مجمع عمومی ملزم به اجرای این خواسته در دستور کار مجمع است و به هیچ وجه حق عبور از این خواسته اعضای مجمع را ندارد.

تنش و درگیری در راهروهای فدراسیون فوتبال در حالی ادامه دارد که نامه‌های دراگان اسکوچیچ برای رسیدگی به وضعیت مالی کادر فنی خود و همچنین برگزاری بازی‌های دوستانه همچنان نادیده گرفته می‌شود تا بار دیگر شعار بدون عمل حمایت از تیم ملی در سال برگزاری رقابت‌های جام جهانی بیشتر دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.