همه احتمالات آینده پرسپولیس و گل‌محمدی/ از اخراج تا جریمه نقدی!

خبرگزاری مهر – گروه ورزشی: زخمی که در طول فصل بارها سرباز کرد و هواداران پرسپولیس را به خاطر نتایجی که رقم خورد دلخور و عصبانی کرد، با شکست این تیم برابر آلومینیوم اراک و نرسیدن به نیمه نهایی جام حذفی «چرکین» شد تا مسئولان باشگاه را به فکر ایجاد تغییراتی اساسی و تصمیماتی مهم برای فصل آینده بیندازد.

پرسپولیس که با برانکو ایوانکوویچ به موفقیت های چشمگیری رسیده بود و تیم او را یحیی گل محمدی توانست به سه جام دیگر برساند، فصل بیست و یکم را با کلکسیونی از ناکامی ها و اتفاقات تلخ به پایان می رساند که خوش بینانه ترین حالت آن قهرمانی در لیگ برتر و بدبینانه ترین حالتش قرار گرفتن در رده چهارم یا پنجم جدول است.

همه احتمالات آینده پرسپولیس و گل‌محمدی/ از اخراج تا جریمه نقدی!

یحیی گل محمدی که ابتدای فصل بازیکنان را خودش انتخاب کرد و خودش همه تصمیمات را گرفت با فصول گذشته کاملا متفاوت شده و تیمی که چند قهرمانی داشت را به تیمی تبدیل کرد که سوپر جام را به فولاد واگذار کرد و جام حذفی را هم به آلومینیوم واگذار کرد تا دستش از جام خالی بماند.

سرمربی سرخ ها حالا همه امیدش را به یک اتفاق نادر دوخته که رقیب اصلی اش چند بازی را ببازد و پرسپولیس همه بازیهایش را ببرد تا قهرمان لیگ شود و ناکامی های رقم خورده را جبران کند. هر چند روی کاغذ می تواند احتمال رقم خوردن این اتفاق را محتمل دانست اما با توجه به عملکرد فنی سرخپوشان در دیدار برابر آلومینیوم و آمادگی بالایی که استقلال دارد بعید به نظر می رسد آبی ها دچار نوسان ناگهانی شوند و در شش دیدار باقی مانده جام را به پرسپولیس تقدیم کنند.

البته هر اتفاقی می تواند در شش هفته باقی مانده رخ دهد و چه بسا پرسپولیس با عملکردی که در دیدارهای اخیر داشته رده دوم را هم از دست بدهد و سپاهان که حالا به ثبات فنی خوبی رسیده است جای این تیم را بگیرد و یک تهدید جدی برای این تیم باشد.

همه احتمالات آینده پرسپولیس و گل‌محمدی/ از اخراج تا جریمه نقدی!
گل محمدی دو جام را از دست داد و امیدش به یک معجزه در لیگ برتر است

اتفاقاتی که برای پرسپولیس در فصل بیست و یکم لیگ برتر و رقابتهای جام حذفی رقم خورد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه را بر آن داشت تا به طور جدی در مورد آینده سرخپوشان تصمیم بگیرند. به همین خاطر مدیرعامل باشگاه با گل محمدی نشستی را برگزار کرد و مواردی را به او گوشزد کرده است تا شش هفته پایانی لیگ با شرایط بهتری سپری شود در غیر این صورت تصمیمات مهمی از سوی باشگاه اتخاذ خواهد شد.

گل محمدی که به همراه دستیارانش قراردادهای بالایی را با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده اند حالا چاره ای ندارند جز این که در شش بازی باقی مانده به پیروزی برسند و اگر قهرمان نمی شوند حداقل بتوانند نایب قهرمانی را با فاصله خوبی نسبت به تیم های پایین تر کسب کنند. در غیر این صورت ممکن است تدابیر مسولان باشگاه برای سرمربی، کادر فنی و بازیکنان با جریمه نقدی و کسر از قرارداد همراه شود.

همه احتمالات آینده پرسپولیس و گل‌محمدی/ از اخراج تا جریمه نقدی!
شکست برابر فولاد در سوپرجام یک «جام» را از پرسپولیس گرفت

آنچه مسلم است نه هواداران، نه بسیاری از پیشکسوتان و نه هیات مدیره و مدیرعامل از عملکرد گل محمدی در پرسپولیس راضی نیستند و به نظر می رسد اگر این میزان از نارضایتی ادامه داشته باشد، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران چاره ای جز ترک نیمکت سرخپوشان در پایان فصل نخواهد داشت.

هر چند گل محمدی فصل آینده را هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما به نظر می رسد اگر وقت جدایی برسد بر سر مسائل مربوط به این قرارداد توافق خواهند کرد تا سرمربی این فصل سرخ ها راهی تیم دیگری شود و مسئولان باشگاه هم بتوانند با یک مربی خارجی شناخته شده برای فصل آینده وارد مذاکره شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.