برزیل یا آرژانتین حریفان احتمالی تیم ملی/ ۶ بازی برای جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر در خصوص برنامه‌ریزی برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور بهتر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: همانطور که می‌دانید برزیل و آرژانتین یک دیدار عقب افتاده در انتخابی جام‌جهانی دارند که قرار است در قطر برگزار شود. با یکی از این دو تیم صحبت شده تا با آنها یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: ۴ تیم از ۶ حریف احتمالی تیم ملی ایران جزو بهترین‌ها هستند و در رده‌های بالای رنکینگ فیفا حضور دارند. دو تیم هم در رتبه‌های میانی که قصد داریم تیم‌هایی را انتخاب کنیم که بازی‌های‌شان به حریفان ما نزدیک است. از این رو با پرو، نیوزیلند و چند کشور دیگر هم مذاکره کرده‌ایم که بلافاصله پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری بازی‌های دوستانه با توجه به موضوعات مالی سخت است. یک تا دو تیم درخواست بازی پشت درهای بسته و بدون پخش تلویزیونی کرده‌اند که باز هم در بحث آمادگی تیم ملی ایران خوب است.

کامرانی‌فر تاکید کرد: اسکوچیچ هم در تلاش است و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم در فیفا دی اول که تعداد روزهایش بیشتر است و همچنین فیفا دی دوم بازی دوستانه برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.