باید ۲۵ میلیارد تومان پول مفت بدهیم/بیرانوند در لیست پرسپولیس است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: امروز آقای شکوری به باشگاه آمدند و گفتند اسنادی را ارائه خواهند داد تا حسابی که در باشگاه باز است را بررسی کنیم. قبلا هزینه هایی شده است که اسنادش در دسترس نبوده است. من از ذیحسابی خواستم که چون آقای شکوری این ادعا را دارند این مشکل حل شود.

وی در مورد اسناد ارائه شده به دادگاه بین المللی ورزش برای پرونده رادوشوویچ گفت: ما متن انشا حکم را از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته ایم. مبلغ این حکم زیاد است. به همین خاطر انشا حکم را خواستیم تا متوجه شویم که کدام موارد ما را پذیرفته اند و کدام را نپذیرفته اند. من امروز با چند وکیل درجه یک خارجی صحبت کردم تا بتوانیم از منافع باشگاه به خوبی دفاع کنیم تا بیشتر از این باشگاه متضرر نشود. مبلغ ۲۵ میلیارد تومان پول مفتی است که باید بدهیم. برای همین تلاش می کنیم اجازه ندهیم این پول از بیت المال برود.

درویش پرداخت بخشی از مطالبات این بازیکن توسط صادق محرمی را تایید کرد و گفت: مبلغی که از سوی محرمی داده شده اسناد و مدارکش موجود است. باید صبر کنیم تا متن حکم به باشگاه ارسال شود تا تکلیف مان را مشخص کنیم.

وی در مورد تمدید قرارداد ترابی و سرلک و مطالباتی که این دو بازیکن دارند گفت: قرار شد آقای گل محمدی بازیکنان مد نظرشان را به باشگاه بفرستند تا ما با آنها مذاکره کنیم. لیست هایی هم که ایشان دادند در حال پیگیری هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد قراردادهای زمان آقای انصاریفرد و احتمال برگزاری نشست با وی برای پیدا کردن راه حل گفت: فرض بگیرید با ایشان هم جلسه داشته باشم. مگر انصاریفرد می تواند برود حکم ها را تغییر دهد. ما به این مسائل ورود نمی کنیم و دنبال این نیستیم که کسی را متهم کنیم.

وی در مورد اضافه شدن پرونده ها به باشگاه پرسپولیس و دریافت نکردن مجوز حرفه ای سازی گفت: همین مشکلات است که برای ما دردسر درست کرده اند. قراردادهایی که به باشگاه تحمیل مشکلاتی را برای ما درست کرد. برنامه ریزی هایی کردیم با پولی که از سهام دریافت می کنیم این بدهی ها را پرداخت کنیم. کارگروهی را مشخص کرده ایم که موانع خصوصی سازی را برطرف کنند.

درویش در مورد این که پول سهام چه زمانی به باشگاه می رسد گفت: تقریبا پول رسیده است اما باید برخی موانع قانونی برداشته شود تا بتوانیم از این پول استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان بی کیفیت گفت: باید از مدیرعامل و کسانی که این قراردادها را می بندند بپرسید که چرا این بازیکنان را آورده اند و این قراردادها را بسته اند.

رضا درویش در مورد قرار داشتن علیرضا بیرانوند در لیست یحیی گل محمدی گفت: بیرانوند متعلق به باشگاه پرسپولیس است و در لیست پرسپولیس است. زمانی هم که می خواستند جدا شوند آقای گل محمدی مخالف بودند. بیرانوند جزوی از پرسپولیس است. 

وی در مورد عکسی که از او با علیرضا حقیقی منتشر شده بود گفت: باید دیگر رستوران هم نرویم و شام نخوریم. نمی دانم این مسائل حاشیه ای چرا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.