«سریع و خشن ۱۰» بی‌کارگردان شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ورایتی، با گذشت یک هفته از آغاز فیلمبرداری سریع و خشن ۱۰، جاستین لین اعلام کرد دیگر کارگردان این فیلم نخواهد بود. این فیلمساز که فیلمنامه قسمت ۱۰ از این مجموعه اکشن را در همکاری با دن مازو نوشته، همچنان به عنوان تهیه کننده در این پروژه دخیل خواهد بود.

لین با انتشار یک بیانیه در صفحه اینستاگرام خود استعفای خود از کارگردانی این فیلم موردانتظار را علنی کرد. در این بیانیه آمده است: با حمایت یونیورسال تصمیم دشوار کناره گیری از کارگردانی سریع و خشن ۱۰ را گرفتم اما همچنان به عنوان تهیه کننده در کنار پروژه خواهم ماند. با حمایت یونیورسال تصمیم دشوار کناره گیری از کارگردانی سریع و خشن ۱۰ را گرفتم اما همچنان به عنوان تهیه کننده در کنار پروژه خواهم ماند

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: در ۵ فیلمی که در ده سال گذشته ساختیم از بهترین بازیگران، بهترین بدلکاری‌ها و بهترین تعقیب و گریزها فیلمبرداری کردیم. من به عنوان فرزند دو مهاجر آسیایی افتخار می‌کنم که متنوع‌ترین (از لحاظ نژاد و جنسیت عوامل) مجموعه فیلم تاریخ سینما را ساختم. تا همیشه ممنون حمایت‌های بازیگران فوق‌العاده، عوامل و استودیو سازنده هستم و متشکرم که مرا به عنوان عضوی از خانواده سریع و خشن پذیرفتند.

فیلمبرداری و ساخت سریع و خشن ۱۰ با بازی وین دیزل، جوردانا بروستر، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس بریجز، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، چارلیز ترون، مایکل روکر، جیسون موموآ و بری لارسون از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین ۱۴۰۱) آغاز شد.

«سریع و خشن ۱۰» بی‌کارگردان شد

به گفته منابع آگاه، روند کار واحد اصلی فیلم متوقف شده و یونیورسال به دنبال یک کارگردان جایگزین است اما واحد دوم همچنان به فیلمبرداری ادامه می‌دهد.

سریع و خشن ۱۰، ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

لین کارگردانی ۵ فیلم از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن را در کارنامه دارد؛ وی کارگردانی این مجموعه را از سال ۲۰۰۶ با ساخت فیلم سریع و خشن: توکیو دریفت آغاز کرد و آن را با ساخت سریع و خشن ۴ در سال ۲۰۰۹ ، سریع و خشن ۵ در سال ۲۰۱۱ و سریع و خشن ۶ در سال ۲۰۱۳ ادامه داد. لین چند سال بعد برای کارگردانی جدیدترین قسمت از این مجموعه اکشن یعنی سریع و خشن ۹ برگشت که ۷۰۰ میلیون دلار در گیشه فروخت.

سریع‌ و خشن‌هایی که جاستین لین کارگردانی کرده در مجموع بیش از ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.