مطبوعات همسایه کتاب می‌شود

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰ نشریه تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، ارتباطات و اندیشه، ضمن حضور در غرفه نشریات سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، رویدادها و نشست‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.

بنابر این گزارش، همچنین برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با رسانه‌ها نیز نشریات کودک و نوجوان در سالن ویژه کودک و نوجوان این نمایشگاه، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهند بود.

این دوره از نمایشگاه کتاب با حضور ۱۷۰۰ ناشر داخلی و ۱۷۰ ناشر خارجی  درکل کشور به صورت مجازی و فیزیکی شاهد همکاری ۲۸۰۰ ناشر با عناوین در ۱۰ سال گذشته خواهیم بود.

شعار این دوره از نمایشگاه بین‌المللی «با کتاب سلامتیم» با توجه به رویکرد فرهنگی انتخاب شده‌ و به همین مساله تاکید دارد.

۳۲ کشور مختلف در قالب‌ها و بخش‌های مختلف از جمله کشورهای فعال در این دوره سوئیس، هند، ایتالیا، فرانسه، چین، انگلستان، استرالیا، آلمان، سوریه، لبنان، قطر، مصر، آذربایجان، روسیه، صربستان، مکزیک و… هستند. در این دوره ۱۷۰ ناشر خارجی کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. در این نمایشگاه از ۲۵ مهمان خارجی دعوت شده‌ است. 

 برنامه‌هایی برای روسای نمایشگاه کتاب دیگر کشورها از جمله عمان و قطر در سرای ملل پیش‌بینی شده‌است و مهمان ویژه این دوره نمایشگا کتاب، کشور قطر میزبان جام جهانی خواهدبود. فعالان فرهنگی این کشور به معرفی ظرفیت‌های خود و ظرفیت‌های فرهنگی خواهند پرداخت.

سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.