«مجمع» و «دبیرکل» همه کاره فوتبال شدند/ هیات رئیسه بی‌اثر شد!

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال که باید در سال منتهی به جام جهانی امور مربوط به آماده سازی تیم ملی را بدون مشکل و با برنامه از پیش در نظر گرفته شده پیش ببرد، در انجام ابتدایی ترین مسائل خود سرگردان و آشفته است و کسی به درستی نمی داند آینده این فدراسیون پرحاشیه و البته بی ثبات به کجا خواهد رسید.

هیات رئیسه آشفته و بی اثر

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که بهمن ماه سال گذشته در اقدامی بی سابقه تصمیم به برکناری رئیس کردند، از آن زمان تاکنون نتوانسته اند ابتدایی ترین مسائل فدراسیون را حل و فصل کنند و هر روز بر اختلافاتشان اضافه شده است. آنها که مدعی بهتر کردن شرایط فوتبال بودند حالا به خاطر منافع شخصی دست به هر اقدامی می زنند و حاضر نیستند به خاطر منافع ملی از خودشان بگذرند.

تلاش برای برگزاری جلسه رسمی

هیات رئیسه که رای خودش را از مجمع گرفته است بدون این که با اعضای مجمع مشورتی داشته باشد، تصمیم به عزل موقت رئیس گرفت و از آنجایی که مستنداتی برای این تصمیم نداشتند دچار اختلاف و بی ثباتی شده اند و با وجود تلاشی که صورت داده اند هنوز نتوانسته اند نشست رسمی داشته باشند و در هر جلسه چند عضو غایب بودند.

هیات رئیسه از رسمیت افتاد

به دنبال شدت گرفتن اختلاف نظری که بین اعضای هیات رئیسه وجود داشت، جلسات در نظر گرفته شده به حد نصاب نرسید تا هیات رئیسه از رسمیت بیفتد و به یک جمع بی تاثیر و آشفته تبدیل شود. در آخرین جلسه اعضای هیات رئیسه تلاش شد تا تعداد اعضا به هشت نفر برسد و جلسه رسمیت پیدا کند اما باجود اقدام عجیب برای حضور آنلاین عضو بازداشتی در جلسه، بازهم تعداد اعضا به حد نصاب نرسید.

دبیرکل و مجمع همه کاره شدند

با از رسمیت افتادن هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مجمع و دبیرکل تصمیم گیر اصلی شدند تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر دستور جلسه مجمع روز ۱۰ خرداد را نهایی کنند. به این ترتیب هیات رئیسه تا زمان برگزاری مجمع هیچ تاثیری در تصمیمات نخواهد داشت و این اعضای مجمع هستند که می توانند موارد مد نظرشان را از طریق دبیرکل پیش ببرند.

در نظر گرفتن سه نشست عجیب!

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال با درخواست اکثریت اعضا سه نشست متوالی را برای آنها در نظر گرفته است که کاملاً عجیب است. ساعت ۱۴ یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه و ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تاریخ مدنظر جلسات هفته آینده هیأت رئیسه است. این در حالی که مصوبات هیأت رئیسه به اندازه‌ای است که تمامی آنها را می‌توان در یک نشست بررسی کرد.

دعوت از عزیزی خادم به مجمع

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به منظور بررسی و رای گیری در مورد عزل یا ماندن شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول این فدراسیون روز ۱۰ خردادماه سالجاری در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به شهاب الدین عزیزی خادم از وی دعوت کرده است که در این مجمع حضور پیدا کند.

ارائه گزارش های مالی در مجمع

براساس اختیاری که اعضای مجمع دو سال قبل به یک شرکت حسابرسی داده اند، این شرکت موظف است کلیه اسناد و مدارک مالی فدراسیون در مدت قرارداد خود را در مجمع ارائه کند و گزارش افراد دیگری که از سوی برخی اعضای هیات رئیسه برای حسابرسی در نظر گرفته شده اند وجاهت قانونی نخواهد داشت و برخلاف تصمیم مجمع خواهد بود.

امیدواری به پایان آشفتگی در فوتبال

در شرایطی که هیات رئیسه از رسمیت افتاده و توان اداره فدراسیون فوتبال را ندارد، اهالی این رشته امیدوارند در مجمع روز ۱۰ خرداد تکلیف همه چیز مشخص شود و این فدراسیون به آرامش برسد.تیم ملی فوتبال ایران برای حضور آبرومند در جام جهانی نیازمند آرامش و برنامه تدارکاتی مناسب است و با شرایطی که فدراسیون فوتبال دارد بعید است بتواند به موفقیت تیم ملی امیدوار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.