پرسپولیس باید پوست اندازی کند/ جدایی گل‌محمدی؟ واقع بین باشیم

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست پرسپولیس برابر سپاهان و ناکامی این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر در رقابت با استقلال، گفت: قبل از هر چیز باید به استقلال تبریک بگویم که توانست در لیگ امسال به قهرمانی دست پیدا کند. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم مشکلات این تیم مربوط به دیروز و امروز نیست. چندین سال است مشکلات زیادی گریبانگیر باشگاه شده است.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: البته چون این چند سال تیم نتیجه می‌گرفت و قهرمان می‌شد این مشکلات پنهان مانده بود اما امسال این زخم کهنه سر باز کرد و دیدیم که پرسپولیس نتوانست فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه گرفتاری‌های پرسپولیس از ابتدای فصل شروع شد، خاطرنشان کرد: نبود مدیرعامل، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، نبودن پول، جدایی بازیکنانی چون نورالله‌ی و کنعانی زادگان و جذب بازیکنان ضعیف باعث شد پرسپولیس نتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

انتظاری تصریح کرد: نتایج ضعیفی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گرفت باعث شد تا در لیگ هم شرایط خوبی نداشته باشد. تیم بدون مدیرعامل پیش می‌رفت اما فشار هوادار باعث شد تا درویش را مدیرعامل این باشگاه کنند. او هم نتوانست کار خاصی برای باشگاه انجام بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده است که یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شود؟ یادآور شد: باید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم. یحیی تلاش خود را کرده و کارنامه خوبی داشته است اما باید ببینیم به او چه چیزی داده ایم و چه چیزی می‌خواهیم از او بگیریم. البته پرسپولیس به یک پوست اندازی و تغییرات اساسی نیازمند است تا بتواند در فصل آینده موفق باشد.

انتظاری از جوانگرایی و حمایت فرهاد مجیدی از بازیکنان جوان در استقلال به عنوان یکی از دلایل موفقیت این تیم یاد کرد و افزود: در دوره برانکو ایوانکوویچ هم پرسپولیس جوانگرایی کرد. همه از برانکو ایراد می‌گرفتند اما او توانست با همان جوانان نتایج خوبی بگیرد. در این یکی، دو سال اخیر شاهد چنین اتفاقاتی در پرسپولیس نبودیم. ضمن اینکه بازیکنان خوبی جذب نشدند و انتظارات را برآورده نکردند و حالا می‌بینیم که این تیم باید برای گرفتن مقام دومی با سپاهان پرانگیزه بجنگد.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان با انتقاد از عملکرد مدیرعامل این باشگاه هم گفت: مدیرعامل باید به تیم شخصیت قهرمانی بدهد. به نظر من درویش اصلاً به درد پرسپولیس نمی‌خورد و کار خاصی هم انجام نداده است. هواداران انتظار قهرمانی دارند، جذب بازیکنان بی کیفیت باعث شد تا هر روز پرسپولیس از قهرمانی دور شود اما در مجموع امیدوارم تغییرات اساسی در پرسپولیس صورت گیرد تا این تیم بتواند در فصل آینده با انگیزه ظاهر شده و یک بار دیگر به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.