عوامل قهرمانی استقلال از نگاه فرهادمجیدی/ بازیکنانم در خطر هستند!

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی بعد از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجیدی در ابتدا گفت: بازی بسیار خوبی بود به ویژه در دقایق پایانی که تیم ما فوق العاده بازی کردیم. از بازیکنان تیمم ممنون هستم و قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می گویم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: دو دیدار برابر سپاهان و فولاد انرژی زیادی از بازیکنان ما گرفته بود. اکثر بازیکنان ما در مرز آسیب دیدگی هستند و باید بتوانیم در دو دیدار آینده هم به پیروزی برسیم.

مجیدی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی بر این که چرا استقلال فقط در دقایق پایانی هجومی بازی کرد و در سایر دقایق اینطور نبود گفت: تیم حریف با سیستم خاصی بازی می کرد و همین امر کار را سخت می کرد. ضمن این که ما می توانستیم در این دیدار به پیروزی هم برسیم. این شانس را داشتیم اما به هر حال دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و به بازیکنان تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پاسخ خبرنگار یکی از برنامه های تلویزیونی را نداد و در مورد دلایل این کار گفت: چرا تصویر کاپیتان تیم ما را محو کردید. شما حق این کار را ندارید که چهره کاپیتان استقلال را محو کنید. برخی مسائل را نمی خواهم بگویم اما در انتهای فصل در موردش صحبت می کنم.

فرهاد مجیدی در مورد عوامل قهرمانی تیمش گفت: من به خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. هفته اول ۲۰ یا ۳۰ خبرنگار در نشست خبری من حضور داشت، اما حالا ۵ نفر هم نمی‌شوند. هدف من خیلی‌ها نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمام تمرکزم روی هدفم است و بازیکنانم هم سهم عمده‌ای در این موفقیت دارند. رمز موفقیت من این بود که به ‌«خیلی‌ها» توجه نکردم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش کردیم تمرکزمان را روی تیم بگذاریم. از همه ممنون هستم که خیلی به من کمک کردند. سهم عمده این موفقیت را مدیریت باشگاه و بازیکنانم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.