احتمال لغو دیدار تیم ملی ایران با اکوادور/ مذاکره با سنگال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۶ خرداد در دیداری تدارکاتی در کانادا به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور می‌رود. چهارشنبه شب بود که حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در یک گفتگوی تلویزیونی خبر داد ایران بعد از کانادا، در روز ۲۱ خرداد دیداری تدارکاتی با اکوادور برگزار می‌کند.

با این حال هنوز سه روز از اعلام این خبر نگذشته است که احتمال لغو بازی با اکوادور و تغییر کلی برنامه‌های تیم ملی ایران مطرح شده است. مهمترین موضوع ظاهراً محل برگزاری بازی با اکوادور است که تاکنون هیچ شهری نهایی نشده است.

حتی بحث برگزاری بازی ایران – اکوادور در کشور اسپانیا هم به میان آمد که با مخالفت فدراسیون فوتبال ایران مواجه شد چرا که فرصتی برای گرفتن ویزا و سفر دوباره به اروپا برای تیم دراگان اسکوچیچ مهیا نبود.

استیلی امروز جمعه گفت: هنوز زمین بازی با اکوادور مشخص نشده است. اگر قرار به برگزاری بازی خارج از کانادا است، باید هر دو تیم شرایطش را داشته باشند. حتی صحبتی از اسپانیا شد که برای ما و آنها مقدور نبود.

وی از تلاش فدراسیون برای پیدا کردن یک جایگزین برای اکوادور در صورت لغو این بازی خبر داد و گفت: دنبال این هستیم که اگر بازی با اکوادور نشد، با سنگال در روزهای ۱۲ یا ۱۴ ژوئن (۲۲ یا ۲۴ خرداد) در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. وزارت خارجه در این مورد به ما کمک کرده است و ارتباط خوبی وجود دارد.

مدیر تیم ملی ایران که با «ورزشگاه» گفتگو می کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است ایران هم با کانادا و اکوادور بازی کند و هم با سنگال؟ تصریح کرد: خیر این امکان نیست.

به گفته استیلی، در صورت لغو بازی با اکوادور، ایران بعد از انجام بازی با کانادا این کشور را ترک می‌کند و برای دیدار با سنگال به تهران بر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.