سفر تیم ملی فوتبال به اروگوئه/ دیدار ایران با تیم سیزدهم فیفا

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی پیش رو تحت تاثیر تصمیمات فدراسیون فوتبال کانادا و دولت این کشور قرار گرفت. ایران قرار بود ۱۵ خرداد در شهر ونکوور به مصاف کانادا برود و سپس با اکوادور بازی کند که این مسابقات لغو شد.

بعد از آن، دیدار با سنگال در ورزشگاه آزادی در دستور کار قرار گرفت که این بازی با توجه به پر بودن تقویم سنگال منتفی شد. از سوی دیگر، گفته می‌شد تیم ملی ایران ممکن است با تیم‌هایی از آفریقا و حتی پاراگوئه مسابقه بدهد که ظاهراً این برنامه‌ها هم منتفی شده و برگزاری بازی با تیم اروگوئه جایگزین شده است.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه در این خصوص گفت: داریم کارها را پیش می بریم تا با تیم اروگوئه که در رده سیزدهم فیفا است بازی کنیم. کارها در حال نهایی شدن است.

وی درباره اینکه اروگوئه قرار است با مکزیک و یک تیم دیگر بازی دوستانه داشته باشد، تاکید کرد: یکی از بازی‌های اروگوئه لغو شده است. در شهر «مونته ویدئو» با اروگوئه بازی می‌کنیم و دنبال جایگزین کردن هستیم. ابتدا دیدار کانادا انتخاب شد به خاطر نزدیک بودن به سبک بازی آمریکا ولی الان مسیر دیگری را می‌رویم. یک بازی دیگر را هم در حال هماهنگی هستیم. تیم ملی ما دو سه روز دیگر به قطر می‌رود و از قطر عازم اروگوئه می‌شود. در حال فراهم کردن مقدماتش هستیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با اروگوئه روز ۲۱ یا ۲۲ خرداد بازی می‌کنیم. وزارت خارجه و وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال هستند. باید بهترین شرایط را مهیا کنیم. وقتی برنامه ریزی انجام می‌شود وخللی پیش می‌آید باید بلافاصله برنامه ریزی کرد.

کامرانی فر که با شبکه خبر گفتگو می‌کرد، یادآور شد: در این یکی، دو روز فدراسیون فوتبال تمام توانش را گذاشته است. الان که با شما صحبت می‌کنم همزمان کارها را انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.