نه لیست مازاد داده ام نه لیست خرید/ واکنش به کنار گذاشتن سیدجلال

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو تیم پرسپولیس تهران و شهر خودرو مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی زیبایی بود. تقابل دو انگیزه متفاوت بود. ما برای رسیدن به نایب قهرمانی و شهرخودرو هم برای سقوط نکردن به زمین آمدیم. آنها انگیزه بسیار بالایی داشتند و باید به خاطر این همه انرژی که گذاشتند و فوتبال خوبی که انجام دادند تشکر کرد.

وی ادامه داد: از بازیکنان هم به خاطر سختی ها و فشارهایی که تحمل کردند تشکر می کنم. آخر لیگ است و کار سختی است اما بازیکنان نشان دادند که چقدر نسبت به تعهدی که دارند، پایبند هستند و انرژی خوبی گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس درباره ضعف های تیمش در این فصل یادآور شد: تیمی قهرمان می شود که گل کمتری بخورد. این یک فاکتور مهم در فوتبال برای قهرمانی است. امسال متاسفانه خیلی گل های راحتی خوردیم. گل هایی خوردیم که فکرش را نمی کردیم ولی از آنطرف عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و یکی از د وتیم بالای جدول در گل زده هستیم. شرایط امسال برای همه ما متفاوت بود و از شروع فصل پیش بینی سال سختی را می کردیم.

گل محمدی با بیان اینکه بازیکنانش برای کسب قهرمانی تلاش خود را انجام دادند، گفت: اسیر یکسری از اتفاقات شدیم. کسی را ندیدم که در تیم کم کاری کند. همه با تمام وجودشان کار کردند و لایق بهترین ها هستند. بیشترین فشار را تحمل کردند چون باید ۹۰ دقیقه جلوی همه تیم های با انگیزه بازی می کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر کنار گذاشتن عالیشاه، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه از لیست قبل از بازی تاکید کرد: مشکل خاصی نبود. یک مسئله درون خانوادگی است که لازم نیست زیاد درباره اش صحبت کنم. مشکلی نیست. هم سید، هم امید و هم فرشاد فصل سختی را پشت سر گذاشتند و خیلی تلاش کردند. از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند و اسم این بازیکنان فراموش نمی شود. آنها تاریخ ساز بودند و پنج قهرمانی متوالی به دست آوردند. اینها بازیکنانی نیستند که راحت از کنارشان بگذریم. لازم نمی دانم زیاد توضیح بدهم و یک مسئله درون خانوادگی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره لیست مازاد و خرید خود برای فصل آینده گفت: نه لیست مازاد به باشگاه داده ام نه لیست خرید. همه چیز را به بعد از پایان لیگ موکول کرده ام. یکسری از بازیکنان در لیگ یا بیرون هستند که اسمشان هست و همه تیم ها دوست دارند آنها را داشته باشند. بالاخره این صحبت ها زیاد است و لیست خروجی نداده ام.

گل محمدی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر احتمال تغییر دستیارانش گفت: اگر یک مقدار راجع به بازی هم سئوال کنید بد نیست!

وی درباره عملکرد داور بازی هم تصریح کرد: نمی دانم روی کدام صحنه اعتراض داشتند. زیاد متوجه آن صحنه نشدم ولی عملکرد داور تاثیری در نتیجه نداشت. از علی ابراهیمی پرسیدم که گفت برخوردی نشد که بخواهد پنالتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.