۶ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس/ ابهام در مورد ماندن دو پرحاشیه!

به گزارش خبرنگار مهر، اتمام بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پایان سلطه پنج ساله پرسپولیس در این مسابقات همراه بود تا استقلال تهران رقیب سنتی آنها با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد.

همین امر باعث انتقاداتی از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس شد تا آنها منتظر ایجاد تغییراتی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی تیم باشند.

گل محمدی تصمیم دارد امروز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرده تا تکلیف نهایی لیست مازاد را مشخص کند. ۶ بازیکن پرسپولیس بدون شک در لیست مازاد گل محمدی قرار گرفته‌اند اما نفر هفتم که اسم حامد لک در مقابل آن نوشته شده هنوز وضعیت مشروطی برای ماندن یا رفتن دارد.

۶ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس/ ابهام در مورد ماندن دو پرحاشیه!

عقد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس باعث شده تا گل محمدی چاره‌ای جز کنار گذاشتن یکی از گلرهای فعلی خود نداشته باشد.

همچنین عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که بیشتر بازی‌های فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود یکی دیگر از بازیکنانی است که احتمال می‌رود به دلیل حاشیه‌های فصل گذشته جایی در لیست تمدیدی‌ های پرسپولیس نداشته باشد.

آل کثیر قرار است به زودی مورد معاینه پزشکان تیم قرار گرفته و گل محمدی پس از مطالعه وضعیت او درباره ادامه حضورش در جمع سرخپوشان تصمیم‌ گیری کند.

نکته جالب توجه در لیست مازادهای پرسپولیس حضور دو بازیکن اصلی فصل گذشته این تیم است که نشان می‌دهد سرمربی سرخ‌ها از عملکرد آنها نیز رضایت نداشته است اما نیمکت ضعیف تیمش چاره‌ای جز بازی دادن به آنها برایش قرار نداده است.

سرمربی پرسپولیس با توجه به روند شروع جذب بازیکن هیچ نگرانی برای انتخاب جانشین آنها ندارد چراکه درویش قول جذب تمام گزینه‌های مد نظر گل‌محمدی را داده است و در همین راستا به توافقاتی نیز رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.