مربی بعدی استقلال خوشبخت می‌شود/پرسپولیس مجبور است ریخت و پاش کند

مصطفی اردستانی پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشخص نشدن سرمربی استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی، اظهار داشت: اینکه استقلال به چه نوع مربی‌ای نیاز دارد یک بحث است و اینکه این انتخاب باید هرچه زودتر و در اسرع وقت صورت بگیرد بحثی مهم‌تر. از نظر من به عنوان یک پیشکسوت، مربی خارجی در این مقطع بنا به دلایلی مناسب‌تر است ولی اگر قرار به استفاده از مربی داخلی باشد به نظر من نکونام می‌توانست گزینه‌ای مناسب و شاید مناسب‌ترین مربی باشد.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: خیلی‌ها می‌گویند مربی بعدی استقلال از اینکه قرار است جانشین مجیدی باشد ترس دارد و سایه آمارها و رکوردهایی که تیم مجیدی به جای گذاشت بر تیم مجیدی سنگینی می‌کند. اما نظر من غیر از این است؛ هر فردی سرمربی استقلال بشود خوشبخت است چرا که این تیم کاملاً شسته و رفته است و آماده دورخیز برای یک قهرمانی دیگر.

وی افزود: تیمی که با قدرت قهرمان لیگ برتر شده و قرار نیست بازیکنانش را از دست دهد، یعنی کامل است و فقط باید دو سه بازیکن با سلیقه و صلاحدید مربی جدید اضافه شوند تا تیم تکمیل شود. لذا برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کنند به نظر من مربی جدید اگر باهوش باشد کار خیلی دشواری هم ندارد.

اردستانی در خصوص جذب ستاره‌های فوتبال ایران با رقم‌های کلان توسط پرسپولیس در رقابت با استقلال بیان داشت: سرخ پوشان برای آنکه عقب افتادن در لیگ را از استقلال جبران و هوادارانشان را راضی کنند به سراغ خریدهای گران قیمت رفته‌اند اما من به هواداران استقلال قول می‌دهم پرسپولیس علیرغم این هزینه‌هایی که می‌کند فصل آینده هم از استقلال ضعیف‌تر است و باز هم قهرمان نخواهد شد. حتی ممکن است عملکردش از این فصل هم ضعیف‌تر شود.

مربی بعدی استقلال خوشبخت می‌شود/پرسپولیس مجبور است ریخت و پاش کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.