هزینه سوء مدیریت دولت‌ها را تولیدکنندگان و مردم می‌پردازند

مجتبی یوسفی در نشست معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت با صنعتگران خوزستان که امروز، ۲۶ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تولیدکنندگان وظیفه اصلی ایجاد اشتغال در کشور را به عهده دارند.

وی افزود: در بعد قانون گذاری، تلاش مجلس بر این بود تا اشتغال را بر پایه دانش بنیان توسعه دهد. در این زمینه توجه به ظرفیت های دانشگاهی و خودکفایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم روزانه در تولید در حال اتفاق افتادن است و مشکلاتی را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد، گفت: صدور مجوزهای کسب و کار و تسهیل این مجوزات یکی از اقدامات خوب مجلس برای حل مشکلات صنعتگران و بخش تولید است.

یوسفی عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه باید ۲۵ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده می شد اما چنین مساله ای رقم نخورد و اکنون متاسفانه هزینه سوء مدیریت دولت ها را باید تولیدکنندگان و مردم بپردازند.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۳ هزار میلیارد تومان برای کمک به تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک در نظر گرفته شد، افزود: این ‌مبلغ به ۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و تلاش برای ارتقای آن به ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.