دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با خانواده شهیدان باوی و درخت

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار خانواده شهید عبدالحسن باوی گفت: امروز اگر آرامشی در شرکت فولاد خوزستان است، مرهون خون شهدا‌ است.

گروه مدیران شرکت فولاد خوزستان دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانند. در زمانی که شرکت‌های مختلف با تعدیل و ورشکستگی روبرو هستند، فعالیت مستمر شرکت فولادخوزستان امیدوار‌کننده است.  وی گفت: سعی مدیران فولاد خوزستان، اجرای عدالت است. در همین راستا، آزمون استخدامی برگزار شد. در این آزمون ۲۵ هزار تن شرکت نموده و از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان، شرکت‌کنندگان بسیاری در آزمون حضور داشتند و موفق به کسب نمره قبولی شدند.  

ابراهیمی افزود: در انتخاب کارکنان، تلاش ما بر این است که عدالت اجرا شود و جوانان نخبه استان، برای جذب و تربیت مدیران آینده این شرکت بکارگیری شوند.  

 در ادامه مدیرعامل و هیات همراه به دیدار خانواده شهید کاظم درخت رفتند. 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار خانواده شهید درخت گفت: چرخه تولید در شرکت فولاد خوزستان نیاز به دعای خیر خانواده شهدا دارد. اگر رشادت و از جان‌گذشتگی شهدا و ایثارگران نبود، امروز نمی توانستیم چرخه تولید را در امنیت این مرز و بوم استوار نگه داریم.

 حجت الاسلام موسی بهاءالدینی مسئول امور ایثارگران با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) گفت: به خدا خوش گمان باشید، زیرا اگر شری هم پیش بیاید، تبدیل به خیر می شود. در اوایل انقلاب که جنگ تحمیلی پیش آمد، با وجود گروهک‌های مخالف، حضور شهدا، جانبازان و ایثارگران، موجب همبستگی میان تمامی ملت ایران شد. خانواده‌های شهدا، ذخیره‌های انقلاب هستند.

 وی در پایان سخنان خود به نقل از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تا سبک زندگی کسی شبیه شهدا نباشد، شهید نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.