بازدید مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه از شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد

 بازدید یادشده با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه و با استقبال ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و جمعی از مسئولان این شرکت، ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ انجام شد. همچنین این بازدید با هدف بررسی عملکرد فعالیت‌های شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و تقدیر بابت کمک‌رسانی به حادثه‌ دیدگان ساختمان متروپل آبادان انجام شد. 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در کمک رسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان قابل تقدیر است.

 ابراهیمی گفت: برای یک تغییر باید یک تحول انجام گیرد. همانطور که از نام شرکت ایده پردازان صنعت فولاد پیداست، این مجموعه باید ایده، نظر و پیشنهادهای جدید ارائه و اجرایی نماید.

 وی تصریح نمود: شرکت ایده پردازان می‌تواند با در اختیار داشتن پروژه های جدید در استان، سبد درآمدی خود را با افزایش ۶۰ درصدی درآمدها و کاهش ۴۰ درصدی هزینه‌ها افزایش دهد.  

در این نشست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تشکر از زحمات مسئولان شرکت ایده‌پردازان گفت: تلاش مدیرعامل و کارکنان این شرکت در سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌ها قابل تقدیر است.

  وی افزود: موارد قابل بهبود یادشده از سوی مسئولان شرکت ایده‌پردازان در این نشست با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری، قابل برطرف شدن می‌باشد.  

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تلاش داریم با افزایش و اختصاص فضای جدید برای آشپزخانه در آینده، مشکلات در این خصوص رفع شود. 

 وی افزود: برای بهبود وضعیت ایاب ذهاب نیز با برنامه ریزی دقیق و نظارت بیشتر باید به سمت بهبود حرکت کنیم. 

 این گزارش حاکی است، در این نشست ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و مدیران زیر مجموعه گزارشی از فعالیت های بخش های خود ارائه نموده و مشکلات، پیشنهادات و راهکارها مطرح گردید. همچنین مدیرعامل فولادخوزستان در راستای رفع مشکلات مطرح شده، دستور پیگیری صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.