فولاد خوزستان نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را دریافت کرد

در این همایش دکتر علیرضا یوسفی مدیر مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه تهران، اعتماد به نفس را   مهمترین رکن تنظیم راهبردی منابع انسانی سازمان‌‌های پیشرو دانست و افزود: اگر سازمان می‌خواهد در مسیر تعالی گام بردارد، باید اعتماد به نفس کارکنان را تقویت کند. در صورت پیاده‌سازی این مهم بسیاری از فعالیت‌ها از سوی زیرمجموعه انجام می‌شود و دیگر نیازی به رصد لحظه‌ای و درگیر شدن مدیران نیست. تنظیم معیشت از دیگر ارکان سازمان موفق است. به افراد چگونه هزینه کردن را آموزش دهید. قانون زندگی رفاه اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال اجراست.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، از محورهای اصلی همایش می‌توان به ترویج فرهنگ خود ارزیابی در سازمان ها و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود، شناسایی و تقدیر از فعالان عرصه اقتصاد در زمینه کیفیت، توسعه و نهادینه سازی نظام مدیریت کیفیت جامع و هدایت در مسیر دستیابی به موفقیت پایدار و افزایش توان رقابت‌پذیری در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد.
گفتنی‌ است، در این همایش محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت به نمایندگی از مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان نشان سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری را دریافت کرد.

5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.