هر فضایی در زمین های اطراف شرکت به فولاد خوزستان سپرده شود، را به فضای سبز تبدیل می‌کنیم

در آیین نهال کاری و توسعه پروژه فضای سبز جنگل ۲۴ هکتاری فولاد خوزستان، امین ابراهیمی گفت: ایجاد فضای جنگلی و کمربند سبز در دستور کار شرکت فولاد خوزستان قرار دارد. هر فضایی در زمین های اطراف شرکت به فولاد خوزستان سپرده شود، را به فضای سبز تبدیل می‌کنیم.
ابراهیمی تصریح نمود: سرانه فضای سبز در شرکت فولاد خوزستان به ازای هر نفر ۴۱۵ متر مربع است، در حالی که در کشور به ازای هر نفر ۱۲ متر مربع فضای سبز وجود دارد. این نشان دهنده تمرکز مجموعه بر روی گسترش فضای سبز است. هزینه نگهداری فضای سبز، در سال گذشته بالغ بر هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در سال ۱۴۰۰  رشد ۲۰ درصدی را در بر داشته است.
ابراهیمی با اشاره به افزایش ریزگردها گفت: بر این اساس شرکت فولاد خوزستان زمینی به وسعت ۲۴ هکتار را برای مقابله با ریزگردها در دستور کار خود قرار داد. امیدواریم که فرآیند پروژه های توسعه شرکت فولاد خوزستان ادامه دار بوده و برکات آن شامل حال مردم استان و شهرستان شود.
وی در پایان با تشکر از تلاش کارکنان واحد بهسازی محیط و فضای سبز خاطرنشان کرد: این شرکت برای توسعه فضای سبز در سطح منطقه نیاز به حمایت سازمان‌های متولی در استان دارد.
بر پایه این گزارش در حاشیه مراسم یاد شده با حضور سردار هاتف جانشین فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه استان خوزستان، محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان، رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از مسئولان و کارکنان شرکت فولاد خوزستان چند اصله نهال در محدوده جنگل ۲۴ هکتاری کاشته شد.
گفتنی است، در ۱۸ هکتار از فضای یاد شده، ۹ هزار اصله نهال کاشته شده و با روش قطره‌ای  آبیاری می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.