اهتمام شرکت فولاد خوزستان در حوزه زیست محیطی علمی و بسیار موثر بوده است

عصر دیروز ۲۲ فروردین ماه علی بنی عگبه رییس اداره حفاظت از محیط زیست اهواز با علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و‌ مسئولیت های اجتماعی در مهمانسرای نور دویست دستگاه دیدار کرد.
در این دیدار علی بنی عگبه گفت: با توجه به قدیمی بودن تجهیزات تولید افزایش محسوس تولید در کنار کاهش ملموس آلایندگی، نشان می دهد که شرکت فولاد خوزستان رویکردی علمی و بسیار موثر را در جهت حفاظت از محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی اتخاذ کرده است.
بنی عگبه از اقدامات شرکت فولاد خوزستان در اجرای پروژه های متعدد زیست محیطی و گسترش فضای سبز تقدیر کرد.
علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی نیز در این دیدار گفت: اهتمام مدیرعامل شرکت و تیم مدیریتی فعلی به حفاظت از محیط زیست کاملا صادقانه، متعهدانه و همراه با برنامه و عمل است.
مخبر دزفولی با استقبال از نظارت مجموعه حفاظت از محیط زیست بر اقدامات انجام شده گفت: فراهم آوردن امکان رصد لحظه ای و برخط آلاینده ها توسط شرکت و نیز محیط زیست اهواز، گواهی بر عزم صادقانه فولاد خوزستان در حفظ محیط زیست است.
در ادامه کریم سرخی مدیر محیط زیست توضیحاتی در خصوص پروژه های زیست محیطی شرکت ارائه کرد و گفت: از سال گذشته به دستور مدیرعامل محترم کمیته پیگیری پروژه های مهم زیست محیطی به ریاست قائم مقام مدیرعامل و با حضور معاونین و‌ مدیران کلیدی تشکیل شده که به طور منظم جلسات آن برگزار می شود و‌ نتیجه این پیگیری ها تعیین تکلیف تمام پروژه های زیست محیطی در شرکت فولاد خوزستان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.