بازگشت سرمربی پرسپولیس به تنظیمات کارخانه/ محک جدید برای گل‌محمدی

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییرات گسترده شد تا یحیی گل محمدی بدون همراهان همیشگی خود و با دستیاران خارجی و ورود کاپیتان فصل گذشته به جمع مربیان تیمش را آماده کند.

عملکرد ضعیف حامد لک و احمد گوهری در فصل گذشته منجر به جدایی داود فنایی در پایان فصل شد تا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تغییر کرده و «دینکا آلین» به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او برای ورود به پرسپولیس انتخاب شود.

مصدومیت‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته نه تنها باعث دوری بلند مدت عیسی آل کثیر شد بلکه گل محمدی در بسیاری از بازی‌ها نتوانست حامد پاکدل، سید جلال حسینی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، سعید آقایی، وحید امیری و میلاد سرلک را در اختیار داشته باشد.

بازگشت سرمربی پرسپولیس به تنظیمات کارخانه/ محک جدید برای گل‌محمدی

مظاهر رحیم پور دومین قربانی نایب قهرمانی پرسپولیس در کادر فنی سرخپوشان بود تا لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی با این باشگاه قرارداد ببندد.

روند تنهایی یحیی گل محمدی با جدایی حمید مطهری از مجموعه تفکرات فنی او همراه بود. دستیار اول سرمربی سرخپوشان با موج انتقادات فراوان در فضای مجازی روبرو شد تا با گوشه چشم نساجی راهی این باشگاه شود و بتواند با آنها قرارداد ببندد.

گل محمدی که همواره به تجمیع تفکرات فنی اعتقاد داشته است و هنگام رسیدن به بن بست‌های تاکتیکی سراغ دستیاران خود می‌رفت حالا باید برای مشورت با دستیاران خود سراغ کریم باقری و سید جلال حسینی برود.

باقری با وجود اینکه سال‌ها در پرسپولیس مربی بوده است هرگز به سرمربی شدن نزدیک هم نبوده است تا فاصله بین او با نفر اول کادر فنی همیشه حفظ شده باشد.

سیدجلال نیز با وجود اعلام رضا درویش برای بازنشستگی و حضور در کادر فنی هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است اما در صورتیکه دستیاری یحیی را هم بپذیرد باز تجربه‌ای در این زمینه ندارد.

روزهای تنهایی گل محمدی در حالی فرا رسیده که بهترین خریدهای ممکن چند فصل اخیر در تابستان امسال برای پرسپولیس رقم خورده است. ستاره‌هایی همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی که استفاده از حداکثر ظرفیت آنها می‌تواند مهم‌ترین چالش برای گل محمدی باشد.

باید دید بازگشت این مربی به تنظیمات کارخانه می‌تواند پرسپولیس را از حاشیه‌های ناخواسته دستیاران چند فصل اخیر دور کند یا اینکه او نیز دیر یا زود چاره‌ای جز رفتن از این تیم پیدا نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.