کنایه یک استقلالی به نقل و انتقالات پرسپولیس/توصیه به خاطرساپینتو

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام تلاش‌های مصطفی آجورلو و همکارانش در استقلال پس از ۲۰ روز به سرانجام رسید و آنها توانستند از ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین فرهاد مجیدی رونمایی کنند.

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: شاید بعضی‌ها تحمل و صبر کمی داشتند و برای انتخاب سرمربی جدید عجله می‌کردند، اما زمان مشخص کرد که این انتخاب خیلی هم دیر نشده بود و آجورلو توانست با دقت انتخابی مناسب برای استقلال انجام دهد. به هواداران توصیه می‌کنم در نقل و انتقالات هم عجله نکنند و مطمئن باشند که برای فصل بعد هم استقلال بهترین تیم را خواهد داشت.

کنایه یک استقلالی به نقل و انتقالات پرسپولیس/توصیه به خاطرساپینتو

مربی پیشین آبی پوشان گفت: بعضی تیم‌ها که فصل گذشته در رقابت فنی با استقلال کم آورده بودند، ناچار بودند برای راضی کردن هواداران خود و خرید فرصت دوباره دست به نقل و انتقالات هیجانی زده و در این راه ریخت و پاش کنند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه کنایه اش به مسئولان باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنها اگر این کار را نمی‌کردند که هواداران شان فرصت دیگری نمی‌دانند و باید خودشان می‌رفتند.

وی ادامه داد: اما استقلال تیم کاملی داشت و نیازی به نقل و انتقالات هیجانی نداشت. به نظرم مسیر استقلال در نقل و انتقالات صحیح است و هواداران هم نباید هیجانی شده و باشگاه را تحت فشار قرار دهند.

چینی در خصوص آینده ساپینتو در استقلال گفت: هر مربی در استقلال ابزار کافی که شامل بازیکن، شرایط مالی مناسب و زمین تمرین است را داشته باشد و در کنار آن از سوی هوادار و مدیریت مورد حمایت قرار گرفته و به او فرصت بدهند می‌تواند موفق شده و تیم را قهرمان کند. ساپینتو هم مربی کوچکی نیست و او هم تحت این شرایط که نام بردم توان قهرمان کردن دوباره آبی‌ها را دارد.

کنایه یک استقلالی به نقل و انتقالات پرسپولیس/توصیه به خاطرساپینتو

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: در فصل جدید رقابت برای قهرمانی قطعاً جذاب‌تر و فشرده‌تر از فصل گذشته است و کار استقلال هم برای حفظ و تکرار قهرمانی سخت‌تر از به دست آوردن قهرمانی قبلی خواهد بود. اما با شناختی که از مجموعه باشگاه دارم به یقین رسیده‌ام که در این رقابت تیم ما کم نخواهد آورد و شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خواهد داشت.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: فقط کافی است هواداران صبر خود را از دست ندهند و همانطور که از مربیانی مثل استراماچونی و مجیدی حمایت کردند و به آنها فرصت دادند، از این مرد پرتغالی هم حمایت کرده و به وی نیز زمان کافی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.